IS300h + LPG

Wszystkie inne dyskusje na temat LPG
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: Yarecki »

wojtekS pisze:Problem jest tej samej natury co w GS450h - podwójny system wtryskowy, jeden pośredni drugi bezpośredni.

Teoretycznie dałoby się to ogarnąć zakłądając dwie niezależne instalacje.

Ta do wtrysku pośredniego zwykła, ta do bezpośredniego coś w stylu wspomnianego STAGA400. Ona działa tak, że auto ileśtam cykli odbywa na LPG i ileśtam na PB - nie można całkowicie odciąć zasilania benzynowego dla wtryskiwaczy w głowicy ponieważ uszkodzą się z przegrzania, benzyna je chłodzi w czasie pracy.

W każdym razie jest to na tyle skomplikowany temat a i do końca efekt niejasny, że na chwilę obecną należy dać sobie spokój, ewentualnie poczekać na rozwój instalacji w których ciekły gaz jest wtryskiwany przez wtryskiwacze benzynowe.
\bardzo lubię wypowiedzi w stylu, "gdzieś to robić, coś tak mniej więcej, ileś tam, coś tam" itd.
Piszesz nieprecyzyjnie i z tej wypowiedzi nic nie wynika a chyba nie o to chodzi prawda.
Pisząc o wtryskiwaczach no\pb w głowicy no cóż wiele aut ma wtryski w głowicy i konwersja jest bezproblemowa, gdyż są na pośrednim wtrysku.
nie rozróżniasz zatem głowicy od komory spalania...
Fajnie byłoby gdyby osoby wypowiadające się w tematach technicznych szczególnie miały choćby minimum wiedzy na ten temat a nie szerzyły spam.
Stag pseudo DI to nic innego jak 4 generacja tylko z nieco innymi możliwościami.
Kolejnym krokiem są upragnione instalacje Wtryski gazy ciekłej prze wtryski noPB tylko, że proszę zwrócić uwagę na jedną kwestie a mianowicie ile lat na rynku jest IV generacja i do tej pory są poprawki, udoskonalenia a to jest dziecko które dopiero się urodzi i ile i jakich problemów dostarczy mało kto wie.
Pewne jest jedno iż w początkowej fazie ludzie zatęsknią za prostą IV generacją.
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: Yarecki »

wojtekS pisze:Pisząc "w głowicy" mam na myśli wtrysk do komory spalania a nie gdzieś z boku do kanału ssącego idącego w głowicy w sensie odlewu.

Że stag400 to IV gen to doskonale wiem. Wiem też że tak jak już napisałem jest X cykli na LPG i Y cykli na benzynie wtryskiem do komory spalania z powodów wspomnianych.

Czepiasz się słówek i wymądrzasz, całkowicie niepotrzebnie zresztą.
Nie czepiam się absolutnie, tylko należy pisać jasno bo wtrysk w głowicy nie oznacza wtrysku bezpośredniego a tak właśnie napisałeś.
Poza tym dla mnie to możesz pisać co chcesz, chodzi mi o tych, którzy chcieliby czegoś się nauczyć a czytając takie wypowiedzi nie mają na to szans.
Poza tym później powtarzają te głupoty co to się na forum dowiedzieli bo teraz dla dzieci forum jest wyznacznikiem wszystkiego.
Awatar użytkownika
DanLexus
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
Model Lexusa: SC300
Skąd:: Tarnów
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: DanLexus »

Yarecki pisze:To że coś ktoś gazował nie oznacza iz jest to zrobione zgodnie ze sztuką.
Po co pakować się w protezy które są uwstecznieniem systemu wtrysku bezpośredniego na pośredni.
Auta zużywają noPB i nikt nie wie do tej pory z jakimi konsekwencjami dla oryginalnych wtryskiwaczy.
Jedyne właściwie rozwiązanie to bezpośredni wtrysk ciekłego gazu co jest dostępne ale w wąskim zakresie zastosowania na obecną chwilę, ale to nieunikniona przyszłość. :piwko:
Protezy nie są idealnym rozwiązaniem, ale najlepszym do momentu aż Mądre Głowy nie wymyślą sposobu na odrastanie kończyn. Dlatego moim zdaniem, jeśli ktoś dużo jeździ to opłaci mu się zamontować instalację LPG (protezę) która zamiast np. 12l benzyny zużywać będzie 12l gazu + 2l benzyny. Oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie ale lepiej podpierać się na dobrze zrobionej protezie niż kuśtykać na jednej nodze :wink:
Supras are just a hatchback SC300
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: Yarecki »

DanLexus pisze:
Yarecki pisze:To że coś ktoś gazował nie oznacza iz jest to zrobione zgodnie ze sztuką.
Po co pakować się w protezy które są uwstecznieniem systemu wtrysku bezpośredniego na pośredni.
Auta zużywają noPB i nikt nie wie do tej pory z jakimi konsekwencjami dla oryginalnych wtryskiwaczy.
Jedyne właściwie rozwiązanie to bezpośredni wtrysk ciekłego gazu co jest dostępne ale w wąskim zakresie zastosowania na obecną chwilę, ale to nieunikniona przyszłość. :piwko:
Protezy nie są idealnym rozwiązaniem, ale najlepszym do momentu aż Mądre Głowy nie wymyślą sposobu na odrastanie kończyn. Dlatego moim zdaniem, jeśli ktoś dużo jeździ to opłaci mu się zamontować instalację LPG (protezę) która zamiast np. 12l benzyny zużywać będzie 12l gazu + 2l benzyny. Oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie ale lepiej podpierać się na dobrze zrobionej protezie niż kuśtykać na jednej nodze :wink:
Wiesz a ja głupi myślałem że jak ktoś kupuje auto by dużo jeździć, jest świadom do czego mu auto to albo bierze taki na paliwo rolnicze, albo kupuje coś z pośrednim by instalka była tańsza, przewidywalna, koszty obsługi niższe itd.
Jak padnie coś w drogiej jednostce z DI na grubo to gwarantuje że wtedy zamiast podpierania się będzie tylko wózek :piwko:
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: owczar »

Dokładnie. Gdybym planował dużo jeździć to aprawdzilbym przed zakupem czy jest możliwość instalacji LPG. Kupić auto i jeździć dużo na protezie to chyba tylko w PL.. Przecież jak jeździ się dużo to poza kosztem niezawodność jest równie ważna.
Awatar użytkownika
Jubeusz
Lex user
Posty: 101
Rejestracja: 10 wrz 2015, o 00:17
Model Lexusa: IS300h XE30
Skąd:: Warszawa-Kabaty
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: Jubeusz »

"Rozwazania czysto teoretyczne..."
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: owczar »

Wiem, widziałem ze to rozważania. Ale jest mnóstwo osób, które próbują na siłę ładować protezy.
Awatar użytkownika
DanLexus
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
Model Lexusa: SC300
Skąd:: Tarnów
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: DanLexus »

owczar pisze:Dokładnie. Gdybym planował dużo jeździć to aprawdzilbym przed zakupem czy jest możliwość instalacji LPG. Kupić auto i jeździć dużo na protezie to chyba tylko w PL.. Przecież jak jeździ się dużo to poza kosztem niezawodność jest równie ważna.
Zgadzam się w 100%. Niestety coraz więcej samochodów ma wtrysk pośredni - Lexus również. Nie do każdego przemawia natomiast jazda dieslem. Ja na przykład nie wróciłbym do IS 220, ale chętnie wsiadłbym do is 250/350 gdyby można zainstalować do nich LPG. Nim natomiast doczekamy się popularyzacji VI generacji LPG, podejrzewam że dużo samochodów będzie jeździło na protezach (jak to nazywacie).
Supras are just a hatchback SC300
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: Yarecki »

DanLexus pisze:
owczar pisze:Dokładnie. Gdybym planował dużo jeździć to aprawdzilbym przed zakupem czy jest możliwość instalacji LPG. Kupić auto i jeździć dużo na protezie to chyba tylko w PL.. Przecież jak jeździ się dużo to poza kosztem niezawodność jest równie ważna.
Zgadzam się w 100%. Niestety coraz więcej samochodów ma wtrysk pośredni - Lexus również. Nie do każdego przemawia natomiast jazda dieslem. Ja na przykład nie wróciłbym do IS 220, ale chętnie wsiadłbym do is 250/350 gdyby można zainstalować do nich LPG. Nim natomiast doczekamy się popularyzacji VI generacji LPG, podejrzewam że dużo samochodów będzie jeździło na protezach (jak to nazywacie).
:piwko:
Awatar użytkownika
Thorgal1
Moderator
Posty: 785
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:14
Model Lexusa: GS300 mkII '02 / GS450H mkIII '12.09
Skąd:: Śląsk, Chelsea
Lokalizacja: Śląsk Chelsea
Kontakt:

Re: IS300h + LPG

Post autor: Thorgal1 »

po to kupiłem 450h żeby nie bawić się już w LPG
gazować hybrydę ?? ale po hu*a ?
jak chcesz mniejsze spalanie weź 300h ... jak nie przeszkadza ci wycie sinika 4 cylindrowego na CVT-e przy rozpędzaniu
Obrazek

http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=86&t=8457

steam: aegirsson1, https://www.facebook.com/InsomniaSystem/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolne rozmówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości