Dział techniczny

Profesjonalne zawieszenie do wszystkich modeli marki Lexus

Dział techniczny

Postprzez PLANET-JDM » 1 mar 2014, o 13:45

Witam,

tutaj będę starał się na bieżąco odpowiadać na wasze pytania dotyczące rozwiązań technicznych.
Nie tylko dotyczących zawieszeń również elementów regulowanych jak wahacze drążki.

Pozdrawiam,
Klemens
PLANET-JDM.COM
ISC EUROPE
Obrazek
Avatar użytkownika
PLANET-JDM
Lex user
 
Posty: 44
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 12:02
Model Lexusa: GENESIS
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WIELICZKA

Re: Dział techniczny

Postprzez zgooras » 26 kwi 2014, o 20:50

Koledzy,

kto z Was ma IS200 MK I z zawiasem ISC niech sie przyzna.

Mam pytanie techniczne dotyczace przedniego zawieszenia: otóż, mimo regulacji u mnie auto jest zglebowane mniej-wiecej na -50mm od serii i jezdzic sie na tym nie da. Zmienialem sprezyny z 180-8 na 210-10 i nie pomoglo. Chce to w jakis sposob podniesc. WG mie jedyna sensowna opcja to wymiana dolnej czesci amortyzatora (dolne mocowanie) na dłuższe, natomiast nie wiem czy poprostu ISC sprzedaje to w różnych wersjach czy jest to jeden model i na tyle krótki że auto minimum spadnie o -50mm. Jak to jest u Was?

PS: Klemensa już pytałem, nie odsyłajcie mnie do Niego :)
zgooras
Nowy lex user
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17 paź 2013, o 00:47
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: krakoff

Re: Dział techniczny

Postprzez dS » 26 kwi 2014, o 21:03

Dolną nakrętką na ladze amora regulujesz wysokość, a górną parą (tą pod sprężyną) regulujesz twardość sprężyny, im mocniej ściśniesz sprężynę tym bezie ona twardsza, twardość zawieszenie możesz także regulować mocą tłumienia amortyzatora. Jeśli chcesz aby auto stało wyżej to po prostu odkręć dolną nakrętkę aby była ona bliżej dolnego końca lagi amora.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Avatar użytkownika
dS
Moderator
 
Posty: 2949
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Re: Dział techniczny

Postprzez zgooras » 26 kwi 2014, o 21:12

Bracie, 8 lat śmigam na gwincie w sporcie, wiem jak to sie reguluje. To nie o to chodzi. Chodzi o to ze w secie ktory dostalem od producenta nie da sie bardziej podniesc auta. Sprawia wrazenie, ze wlasnie to dolne mocowanie jest zbyt krótkie. Już dawno wyszedłem poza limity, jak zaczne podnosic dalej to braknie gwintu. Sprezyny zgniecione o około 12mm. Moje pytanie bardziej kierowane jest do uzytkownikow zawiasu ISC w IS200 - czy tez macie nisko auto i ewentualnie jaki jest wymiar dolnego mocowania (jego dlugosc)
zgooras
Nowy lex user
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17 paź 2013, o 00:47
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: krakoff

Re: Dział techniczny

Postprzez dS » 26 kwi 2014, o 21:23

aż nie chce mi się w to wierzyć, a dostałeś na pewno zestaw do dobrego auta ? porównywałeś długość amortyzatora z seryjnym ?
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Avatar użytkownika
dS
Moderator
 
Posty: 2949
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Re: Dział techniczny

Postprzez zgooras » 27 kwi 2014, o 01:18

Nie wiem. Nie ma zadnego symbolu na pudle, w kazdym razie nie znalazlem. Cala reszta sie zgadza
zgooras
Nowy lex user
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17 paź 2013, o 00:47
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: krakoff

Re: Dział techniczny

Postprzez dS » 27 kwi 2014, o 09:18

kolega Gierade ma u siebie założony zawias ISC Racing, TU masz nawet foty jak to jest skręcone u niego.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Avatar użytkownika
dS
Moderator
 
Posty: 2949
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Re: Dział techniczny

Postprzez PLANET-JDM » 27 kwi 2014, o 17:24

zgooras napisał(a):Nie wiem. Nie ma zadnego symbolu na pudle, w kazdym razie nie znalazlem. Cala reszta sie zgadza


Zawieszenie zamawiałeś paczką lotniczą było przepakowywane stąd brak oznaczeń.
Odnośnie Twojego przypadku napisałem już do producenta - damy radę :)
Obrazek
Avatar użytkownika
PLANET-JDM
Lex user
 
Posty: 44
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 12:02
Model Lexusa: GENESIS
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WIELICZKA

Re: Dział techniczny

Postprzez forest » 25 wrz 2014, o 10:51

grucha2666 napisał(a):mam pytanie: czy dużo na komforcie straciłeś po zamontowaniu gwintu?
oraz czy koła nie trą Ci z przodu o plastik (mam 225/45/17 i boje sie że zaczną trzeć- póki co jest spoko nawet na max skręcie)
jak obniżyłeś auto to potem zbieżność robisz pod te same parametry co wcześniej? bo nie wiem jak to będzie z kątami- dostałem taką informację że montuje gwint, ustawiam sobie wysokość z jaką chcę jeździć i potem jadę np. do Toyoty żeby mi zrobili zbieżność... dobrze mówię?


komfort zależy od ciebie (że tak powiem) ;) kupując gwint ISC dobierasz sobie twardość sprężyn, dodatkowo możesz ustawić zawieche na SOFT
jak skręcisz gwint na maxa w gorę to auto będzie stało jak na springach -35mm. (chodzi mi o wysokość) więc ciężko mi powiedzieć czy nie będzie ocierać
niech się ktoś wypowie kto ma springi obniżające o 35mm. i taką opone jak Ty

po montażu gwintu musisz jechać na zbieżność, tam ci wszystko ustawią łącznie z kątami ;)
Obrazek
Obrazek #vipdGS #hotNINJA
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3806
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: Dział techniczny

Postprzez baniaq » 25 wrz 2014, o 15:18

A jakie twardości sprężyn braliście?
Jaki jest orientacyjny koszt dodatkowych sprężyn? Można je wymienić na miejscu w PL, jakby się okazało że są za miękkie/za twarde?

No i czy ktoś robił sobie jakiś lepszy setup? Próbował łączyć ze stabami TRD yellow, Eibach Pro Kit albo Hotchkis? OEM staby są zrobione z drutu... Ale podobno Hotchkis + sportowy zawias = nadsterowność zawsze i wszędzie, bo to twarda sztuka jest (twardsza niż TRD yellow, a do tego jeszcze ma regulację na twardo i o-k :cenzura: a-jak twardo)

Ewentualnie czy jest ktoś z okolic Poznania, Szczecina, Gorzowa, Łodzi, Warszawy, Wrocławia, kto nie ma betonu i chciałby mnie przewieźć na fotelu pasażera? :lol:
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
Avatar użytkownika
baniaq
Lex Maniak
 
Posty: 845
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

Powrót do Zawieszenia ISC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość