Damian7546 pisze:Ja właśnie przy ostatniej zmianie wymieniłem całe sprzęgło bez dwumasy i pewnie będę zmuszony kupić nową dwumase... Ta cena 2600,za takie małe koło to trochę przeraża, no ale cóż
Może regeneracja? ja robiłem tak u siebie koszt jak dobrze pamiętam 650 zł i dają rok gwarancji
Warta coś ta regeneracja ? Ile km już zrobiłeś na zregenerowanym kole?
blue pisze:W okolicach sierpnia kupię nowy komplet sprzęgła AISIN'a z kołem dwumasowym. Z jednomasem jest loteria (jest kilka rodzajów i modeli a do tego trzeba ściągać z zagranicy) a regeneracja na wiele się podobno nie zdaje.
Ile będzie Ci kosztować cały ten zestaw? Napisz po wymianie, czy auto będzie jechać równo i gładko
Mam jeszcze jedną teorie ...
Dziś wjechałem na kanał i kolega dociskał "kołkiem" tłumik - bo myślałem że to może nim są spowodowane drgania... I co się okazało ?
Docisnął skrzynie w okolicach poduszki i jak ręką odjąć drgań nie ma No rzecz jasna że kumpel nie będzie stał pod autem i nie będzie dociskał skrzyni ...
Możliwe że poduszka może wpływać na drgania ? Nie wgląda źle ....
Ale z drugiej strony dociśnięcie skrzyni zniwelowało drgania pochodzące z dwumasy ?
Czyli nie jestem sam....
W moim is'ie występuje podobny problem, niezależnie od prędkości obrotowej silnika przy prędkości ~100-120 czuć wyraźne drgania, zbliżone do małego bąbla na oponie. W samochodzie wyprostowałem wszystkie felgi, kupiłem komplet opon Falken no i wielokrotnie wyważałem koła, łącznie z wyważaniem na samochodzie. Komplet czterech tarcz hamulcowych też jest nowy, a zaciski raczej sprawne, bo żadna z felg się nie nagrzewa. Dodatkowo na biegu jałowym zakres obrotów 2,5k-3k powoduje minimalne wibracje, nie wspominając już o drganiach lewarka który żyje własnym życiem.
Zastanawiałem się nad dwumasą, jednak przy gaszeniu samochodu, próbie ruszania z zaciągniętym ręcznym nie dobiegają żadne dźwięki.
Czy któryś z szanownych kolegów ma jakiś pomysł ? :]