Silnik zimny = wysokie obroty

Awatar użytkownika
Damian87
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:53
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Damian87 »

Również jestem ciekaw o co chodzi z tym strojeniem?:)
madkiw
Lex Driver
Posty: 341
Rejestracja: 20 paź 2014, o 20:12
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: Wrocław
Kontakt:

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Post autor: madkiw »

dzida pisze:
Dawid0ss pisze:
dzida pisze:Na zimno mało przyjemnie się jeździ - szarpie (manualna skrzynia) - jest bardzo czuły na dotknięcie i odpuszczenia geja gazu. Na ciepło już nic takiego nie ma.
Strojenie do poprawy. Miałem tak kiedyś przez chwilę. Poprawa strojenia rozwiązała problem, jakby ręką odjął :-) Pzdr
To ja też przyłączam się do pytania - strojenie czego? :biggrin2:
Awatar użytkownika
blue
Lex Maniak
Posty: 983
Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:16
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Post autor: blue »

Może chodzi o wyjęcie bezpieczników i adaptację? Bo stroić oryginalne ECU w N/A w sumie można (poprawa fabrycznych map) ale kosztowo chyba lepiej co miesiąc resetować bezpiecznikiem ;)
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1776
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Post autor: Dawid0ss »

madkiw pisze:To ja też przyłączam się do pytania - strojenie czego? :biggrin2:
U mnie pomogło dostrojenie LPG. Auto też miało tendencje do wyraźnego poszarpywania przy odpuszczaniu gazu.
Jeśli nie macie LPG, to może po prostu koło dwumasowe daje trochę ciała, dopóki się nie rozgrzeje.
Pzdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości