[IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie tylko.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
Dokładnie, regulacja luzów to podstawa. Tak samo regulacja lpg.
- tmx89
- Lex Driver
- Posty: 479
- Rejestracja: 20 lut 2011, o 14:34
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Katowice
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
czyli co regulacja zaworów i wymiana świec ?tomekb pisze:Żeby cewki dużo wytrzymały trzeba regularnie wymieniać świece i pilnować zaworów to sa słowa 2 niezależnych mechaników
-
- Lex Master
- Posty: 2643
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
Tak jak jest dobra iskra i spalanie to cewki nie dostają po pupie
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 2012, o 22:53
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
czy na PB też można oczekiwać że cewki padną? co ile robić regulacje zaworów?
jeżdżę na PB i trochę mnie martwi sprawa z cewkami. lex ma 142 500 km i jeździ na oryginalnych świecach denso.
jeżdżę na PB i trochę mnie martwi sprawa z cewkami. lex ma 142 500 km i jeździ na oryginalnych świecach denso.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
Na PB ryzyko jest mniejsze. W ls430 sprawdzenie luzów na PB powinno odbywać się co 90kkm. W is pewnie podobnie.
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 2012, o 22:53
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
Dzięki przy następnej wymianie oleju zlecę sprawdzenie luzów + wymiana świec.
-
- Lex user
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 gru 2011, o 14:08
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Szczecin
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
to ja mam ciekawszy przypadek, mam wypadanie na pierwszych dwóch cylindrach. Świece wymienione na nowe, cewki sprawdzone, ciśnienie na zaworach 12 - pierwsze dwa pozniej 13 - kolejne i 14 - dwa ostatnie. Luzy były sprawdzane jakiś czas temu i były jak to mechanik określił w miare ok. Dodam że auto na LPG przejechało niecałe 40 tyś km. Przebieg też niby nie duży chociaż dzisiaj to nie wiadomo jak to z tymi przebiegami. Jedna z diagnoz mechanika jest taka ze auto nie nadaje sie do gazu i cos tam popękało w środku przy zaworach (nie pamiętam jak on to nazwał, jakieś grzybki czy coś) wiec głowica do zdjęcia i ogólnie remont silnika. Nikt nie jest mi w stanie powiedzieć co jest nie tak :/
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
Ale przecież wiadomo co jest nie tak. Przez jako tako wyregulowane luzy o źle wystrojona /zamontowana instalację lpg zostały wypalone gniazda zaworów. Więcej dowiesz się po zwaleniu głowicy. Może da się ją uratować. Auto nadaje się do gazu. Ale podstawa to dobrze wystrojone luzy i ustawione lpg. Generalnie głowica do zwalenia. Ale wcześniej sprawdź dokładnie te luzy.
-
- Lex user
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 gru 2011, o 14:08
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Szczecin
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
no tak ale podobno efektem wypalonych gniazd zaworowych jest brak kompresji na zaworach a kompresja jest i to niezla
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie ty
Hmm niezła? Jest duża różnica między cylindrami i to juz kwalifikuje do zwalenia czapki. Kompresja mierzona na rozgrzanym? Kiedy zawory były sprawdzane?
Objawem nie jest brak tylko gorsza kompresja. Ponowne sprawdzenie luzów, potem pomiar z próbą olejowa i masz 100 proc pewności czy zdejmować głowicę.
Objawem nie jest brak tylko gorsza kompresja. Ponowne sprawdzenie luzów, potem pomiar z próbą olejowa i masz 100 proc pewności czy zdejmować głowicę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości