[IS 200]Problem z silnikiem - wypadanie zapłoów i nie tylko.
: 7 lis 2015, o 16:28
Witam!
Na wstępie chciałbym serdecznie pozdrowić forumowiczów, ponieważ jestem tu nowy.
Mam cholerny problem z silnikiem w IS 200, tzn drga, nierówno wchodzi na obroty, coś klekocze, po prostu nie chodzi na wszystkie "gary".
Zdjąłem obudowę filtra, żeby posprawdzać jak wyglądają świece, świece suche, kolor brązowy/zółty, więc chyba dobre, następnie zacząłem wyciągać cewki przy zapalonym silniku, przy 3 cewkach brak reakcji, czyli popsute (oczywiście zamieniałem je jeszcze miejscami, żeby mieć pewność). W ten sam dzień zamówiłem cewki używane na ebay (od LS 430, sprzedający podał w opisię, że pasują do is 200)), okey.
Cewki przyszły w 24h, wymieniłem je, były sprawne. Dziś przed południem kolejne podejście, po nocy samochód niejeżdżony, padła 4 cewka.....a jakiś czas później 5 !!!
Reasumując; padło 5 cewek: 3 wczoraj i 2 dzisiaj. Samochód był skanowany też pod kątem błędów programem ScanMaster.
Dziś do południa wypluł błędy, że zapłony wypadają na 1 i 3 cylindrze: P0300, P0301, P0303, a za jakąś godzinę po ponownym uruchomieniu silnika i skanowaniu, wyszło, że nie chodzi już na 3 cylindrach...Wykryte jednoczesne wypadanie zapłonów: P0300, P0301, P0303, P0305.
Co mogło wpłynąć na spalenie się cewek w tak szybkim czasie? Zwarcie, wadliwy komputer?
Czy może być jakaś inna przyczyna?
Jakim sposobem mogło paść tak szybko, tak dużo cewek
Jestem w czarnej dupie! Przebywam za granicą i nie mam nawet się z tym gdzie udać.
Pozdrawian!
Na wstępie chciałbym serdecznie pozdrowić forumowiczów, ponieważ jestem tu nowy.
Mam cholerny problem z silnikiem w IS 200, tzn drga, nierówno wchodzi na obroty, coś klekocze, po prostu nie chodzi na wszystkie "gary".
Zdjąłem obudowę filtra, żeby posprawdzać jak wyglądają świece, świece suche, kolor brązowy/zółty, więc chyba dobre, następnie zacząłem wyciągać cewki przy zapalonym silniku, przy 3 cewkach brak reakcji, czyli popsute (oczywiście zamieniałem je jeszcze miejscami, żeby mieć pewność). W ten sam dzień zamówiłem cewki używane na ebay (od LS 430, sprzedający podał w opisię, że pasują do is 200)), okey.
Cewki przyszły w 24h, wymieniłem je, były sprawne. Dziś przed południem kolejne podejście, po nocy samochód niejeżdżony, padła 4 cewka.....a jakiś czas później 5 !!!
Reasumując; padło 5 cewek: 3 wczoraj i 2 dzisiaj. Samochód był skanowany też pod kątem błędów programem ScanMaster.
Dziś do południa wypluł błędy, że zapłony wypadają na 1 i 3 cylindrze: P0300, P0301, P0303, a za jakąś godzinę po ponownym uruchomieniu silnika i skanowaniu, wyszło, że nie chodzi już na 3 cylindrach...Wykryte jednoczesne wypadanie zapłonów: P0300, P0301, P0303, P0305.
Co mogło wpłynąć na spalenie się cewek w tak szybkim czasie? Zwarcie, wadliwy komputer?
Czy może być jakaś inna przyczyna?
Jakim sposobem mogło paść tak szybko, tak dużo cewek
Jestem w czarnej dupie! Przebywam za granicą i nie mam nawet się z tym gdzie udać.
Pozdrawian!