,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA PORADA

tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: tomekb »

Pompy wody bym tak nie ruszał jak nie cieknie u mnie oryginał ma 28500km i daje radę pasek lepszy wg mnie i kilku mechaników conti olej wg mnie shell też wystarczy filtr oleju Kneht bądź Mann tak samo filtr powietrza. Jeśli chodzi o zawieszenie to bym się nie bawił w żadne tedgumy itp tylko pożądna firma co regeneruje i sama wulkanizuje wszystkie tuleje. Ją się cieszę już takim zawiasem 70000km i wszystko działa. Sprawdź tuleje pływające w tylnym zawieszeniu
Awatar użytkownika
blue
Lex Maniak
Posty: 983
Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:16
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: blue »

Zapomniałem też o oryginalnych uszczelniaczach na wałek rozrządu i wał korbowy. To warto zmienić na świeże i mieć spokój na długo.
Pompę jednak "ruszaj" ;) Jak zacznie za 500km piszczeć, to będziesz wszystko od nowa rozbierał?
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: tomekb »

Kwestia szczęścia pompa nie jest na rozrządzie
medyss
Lex Driver
Posty: 510
Rejestracja: 17 lis 2013, o 17:11
Model Lexusa: IS 200 Classic
Skąd:: mazowsze
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: medyss »

Da się wymienić pompę bez zdejmowania rozrządu? Wiem że jest oddzielnie ale idzie centralnie pod paskiem rozrządu i nie wiem czy się na niego by nic nie polało ...
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: tomekb »

Przy 150000 Serwis robiąc rozrząd nie wymienił u poprzedniego właściciela ja przy 267000 też nie wymienilem mój mechanik stwierdził że nie trzeba ale za to od 250000 zaczęła mi chłodnica się pocic i przy 267000 została wymieniona na nową z Toyoty wraz remontem głowicy którą sam wymyslilem zamiast regulacji zaworów ( Hehe mam nową uszczelka głowicy i parę innych drobiazgów które chciałem przy okazji zrobić by silnik zrobił następne 200 000 na lpg przerost formy nad treścią znam jeszcze 2 is na oryginalnej pompie z przebiegiem ok 300000 km ) wiec lepiej zostawić kaske z pompy i poczekać na awarie chłodnicy która będzie na bank znam 7 lexusow nie tylko is którym przegniła. A jak się pompa sypnie to Dobry mechanik danrade wymienić ją bez problemu. Takie moje spostrzezenie obecnie mam najechane 285000 i dalej rośnie. Raz wymienilem całe przednie zawieszenie wahacze i amorki . Z tyłu zrobiłem 2 razy tuleje pływające przy 277000 amory tył i ostatnio łączniki stabilizatora tył one też są na tulejach pływających. Auto użytkuje od przebiegu 154000 i zamierzam jak bóg da pojeździe nim jeszcze 230000km conajmniej
Wszystkie cewki od nowości. Trochę się pochwaliłem
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: owczar »

dS pisze: Reperaturek zacisków poszukaj w katalogu AutoFren
Nie polecam tych reperaturek. U mnie w Mitsubishi po dwóch latach zesztywniały, a gumki na prowaadnicach spuchły... Zmieniłem w LS na autofren, ale zakupiłem już OEM i dla świętego spokoju zmienię.

Pompę bym zmienił. Koszt w stosunku do robocizny wcale nie jest wysoki, a jest mimo wszystko pewność.
n0rek
Lex user
Posty: 242
Rejestracja: 29 lip 2015, o 10:51
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Przemysl
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: n0rek »

co to sa te reperaturki?

Pompe zmieniaj bo koszt niewielki ok 150zl a bedziesz miec spokoj, dobrze tez ktos wspominal o uszczelniaczach rozrzadu, najlepiej zamow je w ASO

Co do marek to bierz te "lepsze" nie ma duzego znaczenia czy bedzie to Pepsi czy Coca Cola, wazne zeby nie podrobki czy taniocha ;)

Ja przechodzilem przez to dwa miesiace temu, najlepiej kupic rozrzad, uszczelniacze, olej, filtry i podjechac do niego a jak jestes jego pewien to powie Ci co ewentualnie jest jeszcze do zmiany i kiedy, nie ma sensu wymieniac na "zaś"
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: owczar »

Reperaturki to zestaw uszczelnień do zacisków. Pompę wody za 150zł? Gdzie? Sensowna pompa aisin czy gmb będzie jednak droższa.
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: dS »

Ja jak regenerowałem heble w IS to ich użyłem. Jeździłem po tym zabiegu ponad 3,5 roku, nowy właściciel już prawie rok i nie nic z nimi się nie dzieje. Może dostałeś jakieś stare leżaki magazynowe.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: ,PAKIET STARTOWY' PO ZAKUPIE IS200-POTRZEBNA FACHOWA POR

Post autor: owczar »

Leżaki to to nie były. Zamówione w inter cars. Gdy je zakładałem to były miękkie i elastyczne.
Hamulce w lexusie mają trochę inną budowę niż w galancie i generalnie zestaw naprawczy wygląda trochę inaczej. Nie zmienia to faktu, że autofren w mitsubishi na prowadnicach spuchl, osłona tloczka zesztywniala i harmonijka się nie składa jak powinna. Jedyne co to uszczelniacz tloczka trzyma ok. Hamulce nie mają tam lekko bo go lekko katowalem ale nie zmienia to faktu, że nie polecam. Szkoda tylko pracy. Po fakcie znalazłem w internecie sporo negatywnych opinii. Różnica między OEM a autofren nie jest kolosalna a zostaje święty spokój. Szkoda ew tloczka jeśli gumka puści i wejdzie korozja.
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości