as200 i is200

as200 i is200

Postprzez medyss » 20 gru 2015, o 17:37

Witam. Czym się różniły silniki 1G-FE w Altezzie RS200 160KM 200Nm i Lexusie IS200 155KM 195Nm? Bo tak szukam i jakoś tego nigdzie nie mogę znaleźć, jedynie to że w altezzie 1G-FE miał oznaczenie na filtrze powietrza "BEAMS" tak jak to było na silniku 3S-GE. Co tam było podkręcone że ugrali więcej koni w japońskiej wersji? :biggrin2:
Ostatnio edytowano 25 gru 2015, o 10:17 przez dS, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tytułu tematu
medyss
Lex Driver
 
Posty: 515
Dołączył(a): 17 lis 2013, o 17:11
Model Lexusa: IS 200 Classic
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mazowsze

Re: rs200 i is200

Postprzez Zewus » 20 gru 2015, o 18:12

Podejrzewam że inne normy pomiaru +inne paliwo

Beams to jest 3S-GE rev 4
Zewus
Lex user
 
Posty: 109
Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 14:50
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KATOWICE

Re: rs200 i is200

Postprzez GOLDI » 20 gru 2015, o 19:05

3sge gen4 to 3sge z vvti tylko na ssaku z mr2 lub celicy... mylnie nazywany 3sge gen5 bo pomiedzy gen3 a beamsem byl gen3 z egrem i innimi ulepszaczami srodowsika ;)

beams 3sge z is200/rs200 posiada dual vvti

ogolnie silnik ma swoje generacje, a nadwozaia miały revizje.. stad mylnie nazywanie silników rev wzgledem nadwozia...
Avatar użytkownika
GOLDI
Lex user
 
Posty: 211
Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 03:44
Model Lexusa: IS200 SportCross / mr2 sw21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KRK

Re: rs200 i is200

Postprzez medyss » 20 gru 2015, o 23:09

sorki trochę źle nazwałem temat. Zamiast RS200 powinno być AS200 bo chodzi mi tylko i wyłącznie o silnik 1G-FE, który też miał na pokrywie napis beams, wystarczy wpisać w google: 1G-FE beams i wyskoczy i właśnie ta wersja miała 160 koni a nie 155 jak na Europę. :D 3S-GE mnie nie interesuje bo ten silnik nadaję się raczej do celicy albo corolli a nie ciężkiego is200 :) Coś wyczytałem że w 1G-FE kombinowano z mapą dlatego miał te 5 koni i 5 niuta więcej... Tylko czemu zamiast emblematu :LEXUS: na puszcze od filtra pisało beams .. :scratch:

https://i.ytimg.com/vi/bKSUpnpcMCo/maxresdefault.jpg
medyss
Lex Driver
 
Posty: 515
Dołączył(a): 17 lis 2013, o 17:11
Model Lexusa: IS 200 Classic
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mazowsze

Re: rs200 i is200

Postprzez adi_MMz » 22 gru 2015, o 14:24

w JP jest trochę inne paliwo, więc mapa jest przystosowana do paliwa o większej ilości oktanów, stąd różnica tych 5 KM. W naszych warunkach nie osiągniesz tych 160 KM nawet jak sprowadzisz altezze GXE10 z JP.
Avatar użytkownika
adi_MMz
Nowy lex user
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29 lip 2014, o 03:01
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: rs200 i is200

Postprzez GOLDI » 24 gru 2015, o 04:46

adi_MMz napisał(a):w JP jest trochę inne paliwo, więc mapa jest przystosowana do paliwa o większej ilości oktanów, stąd różnica tych 5 KM. W naszych warunkach nie osiągniesz tych 160 KM nawet jak sprowadzisz altezze GXE10 z JP.

oczywiście że osiągnie. Ecu ma mape zaplonu dośc agresywnie ustawioną.. na naszych standardowych paliwach knock sumy zrobia swoje i bedzie tyle co w eu wersji... natoiast przy 99octan ze sprawdzonego zrodla osiagnie...
Avatar użytkownika
GOLDI
Lex user
 
Posty: 211
Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 03:44
Model Lexusa: IS200 SportCross / mr2 sw21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KRK

Re: rs200 i is200

Postprzez ledziu » 24 gru 2015, o 10:19

GOLDI napisał(a): przy 99octan ze sprawdzonego zrodla osiagnie...

Czego i tak nikt nie odczuje :biggrin2:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: rs200 i is200

Postprzez medyss » 24 gru 2015, o 13:21

w sumie to zalałem shell v power nitro+ za jakieś 200zł i hmm nie bardzo czuć różnicę :P Może jakieś 0.5 sek da się urwać do 100 ale przy normalnej jeździe nic :doh:
medyss
Lex Driver
 
Posty: 515
Dołączył(a): 17 lis 2013, o 17:11
Model Lexusa: IS 200 Classic
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mazowsze

Re: rs200 i is200

Postprzez Zewus » 24 gru 2015, o 16:31

medyss napisał(a):w sumie to zalałem shell v power nitro+ za jakieś 200zł i hmm nie bardzo czuć różnicę :P Może jakieś 0.5 sek da się urwać do 100 ale przy normalnej jeździe nic :doh:



ECU musi być jeszcze ustawione pod takie pawlio
Zewus
Lex user
 
Posty: 109
Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 14:50
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KATOWICE

Re: rs200 i is200

Postprzez GOLDI » 25 gru 2015, o 02:32

ledziu napisał(a):
GOLDI napisał(a): przy 99octan ze sprawdzonego zrodla osiagnie...

Czego i tak nikt nie odczuje :biggrin2:

to zalezy... sam mam mr2 z 3sge jdm 180hp (eu 175hp) jezdzilem i tym i tym na roznych paliwach i roznica jest odczwalna... nie jest : wow/szał itp... ale jednak ciut ze w kazdym zakresie obrotów jest nieco inaczej/lepiej... nie rozpatrujmy wszystkiego poprzez max moc/max moment... tymi wartosciami nigdy sie nie jezdzi... lecz pozostąłymi zakresami... max moc/max moment są to wartości dla internetowych koniobijców ;)
Avatar użytkownika
GOLDI
Lex user
 
Posty: 211
Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 03:44
Model Lexusa: IS200 SportCross / mr2 sw21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KRK

Następna strona

Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości