mxgts napisał(a):nie ma wody na podszybiu, klima chłodzi elegancko, ale mam problem z ogrzewaniem - ciepłego powietrza po stronie kierowcy brak...
Czy mógłby ktoś sprawdzić jakie ciśnienie macie podane na korkach chłodnicy w Waszych ISach ?? bo mechannik mi mówi że mam najprawdopodobniej zapowietrzony układ chłodzenia i że wymiana korka może pomóc bo mam go w kiepskim stanie... i też wąż idący od pompy wody można ścisnąć, że nie ma ciśnienia w układzie i że to przez uszkodzony korek może być 0_0
ghostmateus napisał(a):mxgts napisał(a):nie ma wody na podszybiu, klima chłodzi elegancko, ale mam problem z ogrzewaniem - ciepłego powietrza po stronie kierowcy brak...
Czy mógłby ktoś sprawdzić jakie ciśnienie macie podane na korkach chłodnicy w Waszych ISach ?? bo mechannik mi mówi że mam najprawdopodobniej zapowietrzony układ chłodzenia i że wymiana korka może pomóc bo mam go w kiepskim stanie... i też wąż idący od pompy wody można ścisnąć, że nie ma ciśnienia w układzie i że to przez uszkodzony korek może być 0_0
A sprawdzał czy płyn jest jeszcze dobry? Korek zniszczony?(mało prawdopodobne). Dolać płynu, nagrzewnica na full temperaturę i niech chodzi spokojnie. Po chwili powinno być ok z temperaturą. Chyba, że jest jakiś inny patent do odpowietrzania IS-a? Jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
mxgts napisał(a):Witam, od pewnego czasu w sumie zauważyłem to od kiedy ciepło się zrobiło w czasie jazdy, zwłaszcza na niższych biegach przy ruszaniu, jeździe pod górę itd słychać przelewającą się wodę w kabinie, za deską rozdzielczą po stronie pasażera. Żadnego wycieku nie ma. Co zrobić, jak sobie z tym fantem poradzić ??
mxgts napisał(a):ghostmateus napisał(a):mxgts napisał(a):nie ma wody na podszybiu, klima chłodzi elegancko, ale mam problem z ogrzewaniem - ciepłego powietrza po stronie kierowcy brak...
Czy mógłby ktoś sprawdzić jakie ciśnienie macie podane na korkach chłodnicy w Waszych ISach ?? bo mechannik mi mówi że mam najprawdopodobniej zapowietrzony układ chłodzenia i że wymiana korka może pomóc bo mam go w kiepskim stanie... i też wąż idący od pompy wody można ścisnąć, że nie ma ciśnienia w układzie i że to przez uszkodzony korek może być 0_0
A sprawdzał czy płyn jest jeszcze dobry? Korek zniszczony?(mało prawdopodobne). Dolać płynu, nagrzewnica na full temperaturę i niech chodzi spokojnie. Po chwili powinno być ok z temperaturą. Chyba, że jest jakiś inny patent do odpowietrzania IS-a? Jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
jak sprawdzić czy płyn jest dobry ?? po kupnie auta nie wymieniałem go ( ile wchodzi płynu do układu ?) korek jest bardzo zasyfiony i nie ma sprężynki jakiejś...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości