przez kmd89 » 18 cze 2016, o 11:43
Dzięki wielkie za odpowiedzi.
Jeszcze pare pytanek... ile zwykle katalizator wytrzymuje zanim pojawią się objawy że auto muli i spaliny duszą silnik?
btw wiem że trochę offtop do tematu ale ostatnio zauważyłem że w prawym przednim kole zaczynają dochodzić niepokojące dźwięki. Tak jakby stukanie na nierównościach, nie jest to dźwięk metaliczny i też niezawsze daje o sobie znać na nierównościach. Co to może być, jak to sprawdzić i ile może kosztować wymiana części. W aso toyoty mi powiedzieli na przeglądzie przed zakupowym że zawieszenie jest oryginalne i prawdopodobnie jeszcze niewymieniane ( auto z niemiec ), na trzepach wyszło niecałe 60-70% na zarówno tył jak i przód.
Nie wiem czy to tylko moja wyobraźnia, czy nie. Auto i tak jest niewyobrażalnie miękkie i ciche na nierównościach w porównaniu z poprzednim więc może tylko jestem przewrażliwiony i to po prostu jest dzwięk pracującego zawieszenia. Przy wymianie oleju zaufany mechanik patrzył i oglądał również powiedział że wygląda ok ale trzeba zabezpieczyć przed zimą, ale dodał że jeżeli auto ma takie stare zawieszenie i jeździło po niemieckich drogach żebym się nie zdziwił jak zacznie jednak niestety padać.