[IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

[IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Postprzez juri_is » 21 lip 2016, o 09:08

Witam wszystkich wczoraj miałem okazie sprawdzić wóz na hamowni miło zaskoczony że wyniki są dobre tylko kilka koni mniej niż w dokumentach, ale z racji, że silnik nie jest nówka sztuka jest to akceptowane. W sumie jeszcze nie skończyłem odnawiania tego co bym chciał odnowić np. filt paliwa i wtryski itd. Mam pytanie bo z wyniku na wykresie widać, że silnik jeszcze ciągną w górę ale odcięcie paliwa nastąpiło przy 6469 rpm czy zna może ktoś kogoś kto może tą granicę przesunąć do 7000 rpm bo jak ma jeszcze przyspieszenie fajnie by było to wykorzystać. Jak by ktoś ciekaw był w załączniku wydruk załączam.

Wykresik:
https://drive.google.com/open?id=0B4mesiKyi18GbjcxcWtjUVRiN1E
juri_is
Nowy lex user
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 sty 2015, o 12:37
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: [IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Postprzez agatka » 21 lip 2016, o 11:43

Z wykresu wynika ze moment juz mocno leci w dól przy odcieciu.Przesuwając rev limiter mozesz zyskać tylko na predkosci maxymalnej nie na przyśpieszeniu.A swoją drogą te silniki nie tolerują za bardzo kręcenia ponad 6500rpm
Avatar użytkownika
agatka
Lex Driver
 
Posty: 304
Dołączył(a): 20 lis 2015, o 01:14
Lokalizacja: Łódz
Model Lexusa: is200
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Lodz

Re: [IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Postprzez Dawid0ss » 21 lip 2016, o 12:24

agatka napisał(a):Z wykresu wynika ze moment juz mocno leci w dól przy odcieciu

Hell yeah ! Wrzucasz kolejny bieg i znowu jedziesz od około 4,5k rpm. Szkoda silnika na wyższe obroty. Pzdr
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1815
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: [IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Postprzez juri_is » 21 lip 2016, o 13:04

Dzięki za info chciałem dowiedzieć się opinij, myślałem że te silniki mają trochę zapas wytrzymałości jeśli chodzą tez z Eaton'em w TTE bo tam napewno większe przeciążenia silnika. A jeżeli jeszcze ciągnie przy odcięciu to trochę chciałem poszerzyć zakres żeby nie tak szybko wajchą machać. Narazie jeszcze jakiś czas mam zamiar poużywać ten silniczek bo szkoda w dobrym stanie jest przed swapem :-) . Wiem że to nie jest silnik z potencjałem tuningowym więc nie planuje go jakoś rozbudowywać a tylko poprawić aktualną charakterystykę o drobinę.
juri_is
Nowy lex user
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 sty 2015, o 12:37
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań


Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości