[IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

ODPOWIEDZ
juri_is
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 20 sty 2015, o 12:37
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Skąd:: Poznań
Kontakt:

[IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Post autor: juri_is »

Witam wszystkich wczoraj miałem okazie sprawdzić wóz na hamowni miło zaskoczony że wyniki są dobre tylko kilka koni mniej niż w dokumentach, ale z racji, że silnik nie jest nówka sztuka jest to akceptowane. W sumie jeszcze nie skończyłem odnawiania tego co bym chciał odnowić np. filt paliwa i wtryski itd. Mam pytanie bo z wyniku na wykresie widać, że silnik jeszcze ciągną w górę ale odcięcie paliwa nastąpiło przy 6469 rpm czy zna może ktoś kogoś kto może tą granicę przesunąć do 7000 rpm bo jak ma jeszcze przyspieszenie fajnie by było to wykorzystać. Jak by ktoś ciekaw był w załączniku wydruk załączam.

Wykresik:
https://drive.google.com/open?id=0B4mes ... WtjUVRiN1E
Awatar użytkownika
agatka
Lex Driver
Posty: 310
Rejestracja: 20 lis 2015, o 01:14
Model Lexusa: is200
Skąd:: Lodz
Lokalizacja: Łódz
Kontakt:

Re: [IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Post autor: agatka »

Z wykresu wynika ze moment juz mocno leci w dól przy odcieciu.Przesuwając rev limiter mozesz zyskać tylko na predkosci maxymalnej nie na przyśpieszeniu.A swoją drogą te silniki nie tolerują za bardzo kręcenia ponad 6500rpm
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1776
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Post autor: Dawid0ss »

agatka pisze:Z wykresu wynika ze moment juz mocno leci w dól przy odcieciu
Hell yeah ! Wrzucasz kolejny bieg i znowu jedziesz od około 4,5k rpm. Szkoda silnika na wyższe obroty. Pzdr
juri_is
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 20 sty 2015, o 12:37
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS200] Silinik 1G-FE hamownia odcięcie paliwa 6469

Post autor: juri_is »

Dzięki za info chciałem dowiedzieć się opinij, myślałem że te silniki mają trochę zapas wytrzymałości jeśli chodzą tez z Eaton'em w TTE bo tam napewno większe przeciążenia silnika. A jeżeli jeszcze ciągnie przy odcięciu to trochę chciałem poszerzyć zakres żeby nie tak szybko wajchą machać. Narazie jeszcze jakiś czas mam zamiar poużywać ten silniczek bo szkoda w dobrym stanie jest przed swapem :-) . Wiem że to nie jest silnik z potencjałem tuningowym więc nie planuje go jakoś rozbudowywać a tylko poprawić aktualną charakterystykę o drobinę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości