IS 300- dzwięk silnika- katalizator

IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez Gabriel_Rolson » 29 lip 2016, o 12:10

Witam,
poradzi ktoś jak zmienić dzwięk w is 300 nie wymieniając wydechu, ewentualnie jak obejść sonde przy wycince katalizatora ? :LEXUS:
Gabriel_Rolson
Nowy lex user
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 cze 2016, o 15:21
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez brat_z » 29 lip 2016, o 13:16

A tzw emulator sondy szukałeś?
Avatar użytkownika
brat_z
Lex user
 
Posty: 269
Dołączył(a): 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez Gabriel_Rolson » 29 lip 2016, o 14:27

szczerze, nie wiem co to jest, pierwsze słyszę o tym. Jak to działa ?
Gabriel_Rolson
Nowy lex user
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 cze 2016, o 15:21
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez brat_z » 29 lip 2016, o 14:44

Polecam użyć wyszukiwarki;) w kilku tematach już było o nim wspominane, a w skrócie jest to metalowa gwintowana tulejka odsuwająca sondę lambda od strumienia spalin:)
Niektórzy twierdzą że mimo zamontowania emulatora check potrafi wyskoczyć... niech się ktoś wypowie kto używał takiego wynalazku...:)
Avatar użytkownika
brat_z
Lex user
 
Posty: 269
Dołączył(a): 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez Gabriel_Rolson » 29 lip 2016, o 14:50

Pytanie jeszcze czy po wycięciu katalizatora dzwięk bardzo sie zmieni czy nie będzie większej różnicy, może da sie zrobić coś żeby jednak nie wycinać go, jakiś pomysł ?
Gabriel_Rolson
Nowy lex user
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 cze 2016, o 15:21
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez Damian91 » 30 lip 2016, o 13:55

Kup sobie po prostu jakiś końcowy tlumik... :biggrin2:
Avatar użytkownika
Damian91
Lex Driver
 
Posty: 473
Dołączył(a): 4 lut 2015, o 17:31
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Model Lexusa: IS300 SC
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez gmiter » 17 lis 2016, o 16:17

Jaką średnicę tłumika w miejsce ostatniego katalizatora dobrać? Mam go chyba totalnie rozsypanego bo wydaje tragiczne dźwięki od jakiegoś czasu - na zimnym silniku słychać tam jakieś tragiczne bulgotanie itp itd..
Avatar użytkownika
gmiter
Lex Master
 
Posty: 1248
Dołączył(a): 9 mar 2016, o 12:07
Lokalizacja: Gdynia
Model Lexusa: IS350
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez rafiq2144 » 17 lis 2016, o 17:32

Po wycieciu katalizatora nie powinien sie jakos diametralnie dzwiek zmienic. Ja mialem wycinany wczoraj i wstawiona zamiast puszki sama rure i nie zmienilo sie w sumie nic, ani glosnosc, ani dzwiek. Co prawda mam silnik 1g-fe, ale z tego co kojarze to is300 mial poza kolektorem ten sam uklad wydechowy, wiec powinno byc podobnie. Oryginalne rury z tego co mierzylem mialy ok 54mm srednicy zewnetrznej jak dobrze pamietam.
rafiq2144
Lex user
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7 paź 2015, o 15:10
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez ghostmateus » 17 lis 2016, o 19:19

rafiq2144 napisał(a):Po wycieciu katalizatora nie powinien sie jakos diametralnie dzwiek zmienic. Ja mialem wycinany wczoraj i wstawiona zamiast puszki sama rure i nie zmienilo sie w sumie nic, ani glosnosc, ani dzwiek. Co prawda mam silnik 1g-fe, ale z tego co kojarze to is300 mial poza kolektorem ten sam uklad wydechowy, wiec powinno byc podobnie. Oryginalne rury z tego co mierzylem mialy ok 54mm srednicy zewnetrznej jak dobrze pamietam.


Dźwięk się zmieni jeżeli usuniesz rezonator, a nie kata. Bo chyba ma jeżeli dobrze pamiętam
Avatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
 
Posty: 560
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 14:39
Lokalizacja: Opolskie
Model Lexusa: GS 430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Prudnik/Opole

Re: IS 300- dzwięk silnika- katalizator

Postprzez rafiq2144 » 17 lis 2016, o 19:49

Jesli tam cokolwiem takiego bylo, to musialoby byc schowane w puszce, a ja mam cala puszke wycieta i wspawana sama rure. Dzwiek przy odpaleniu i w srodku sie praktycznie nie zmienil(jak bede mial okazje to poprosze kogos, zeby siadl i przygazowal, a ja stane za autem, zeby miec porownanie z kazdej perspektywy), ale na wiosne jak znajde wolny weekend wyspawam i wstawie pelny przelot od portek do konca i na pewno bedzie roznica w brzmieniu. W sumie to nawet sie juz troche boje, ze moze byc za glosno, ale wtedy jakis silencer zmotam do ostatniego tlumika. Wg mnie znaczace zmiany w brzmieniu zrobi tylko ostatni i srodkowy tlumik, a to jakie one beda zalezy juz tylko od jakosci i srednicy tego, co sie wstawi.
rafiq2144
Lex user
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7 paź 2015, o 15:10
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik

Następna strona

Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość