Korekty dlugoterminowe
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Korekty dlugoterminowe
Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re:
Przecież te 2 rzeczy się wzajemnie wykluczają ehhh.Damian87 pisze:Oczywiście u mnie korekty podałem na wygrzanym silniku. Na LPG korekty różnią się +-1-2% bo ustawiałem instalacje po czasach wtrysków Pb .
Jak wystroisz to auto na czasy wtrysku to korekta będzie na 100% rozjechana.
Podajesz:
A gdzie reszta zakresu obciążeń, ustawienie samego jałowego to jest akurat 1 min roboty.Damian87 pisze:U mnie na jałowym jest ok -2.4 i -1
Żeby osiągnąć 1-2% różnicy w całym zakresie a nie tylko w IDLU to trzeba poświęcić na to troche czasu...
- Damian87
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:53
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: łódzkie
- Kontakt:
Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re:
Po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz, za dużo czytasz wujka googl'a a za mało masz doświadczenieDamian87 pisze:Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Re:
Yarecki pisze:Po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz, za dużo czytasz wujka googl'a a za mało masz doświadczenieDamian87 pisze:Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
Koledze chyba chodziło o strojenie na czasy wtrysków PB w tym sensie że korygował dawkę LPG w różnych stanach obciążeń na podstawie tego czy czas wtrysku sterownik PB w danym momencie się zmieniał czy nie. Nie jest to proste ale możliwe i trzeba mieć kogos kto prowadzi auto i dobre warunki na drodze. W sumie najlepiej na hamowni.
- Damian87
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:53
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: łódzkie
- Kontakt:
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Korekty dlugoterminowe
A ja nadal twierdze że błądzisz w swych wypowiedziach.
Każde kolejne zdanie zaprzecza poprzedniemu
Każde kolejne zdanie zaprzecza poprzedniemu
-
- Lex user
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Rybnik
- Kontakt:
Re: Korekty dlugoterminowe
owczar pisze:Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.
Wiadomo ze warunki sa zmienne ale to wlasnie sa odchylki rzedu +- 2-3% ktore sa dopuszczalne NIe mam wlasnie porownania do 1G-FE ale silniki 1,3,4-ZZ toyoty tyle sie nadiagnozowalem i zawsze koretky prawie identyczne. Taka odchylka jak moja to musiala by wystapic chyba przy 1000m.n.p.m
A co do strojenia LPG po czasach wtryskiwaczy PB, to jeden z lepszych sposobow na wystrojenie oczywiscie pod kazdym obciazeniem w CL, a jak do tego uzyjemy sondy AFR do strojenia w OL to juz cacy(bo w OL na czasy wtryskow nie ma sensu stroic) LPGTech bazuje glownie na czasach wtryskiwaczy i strojenie jest bardzo dokladne i przyjemne
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Korekty dlugoterminowe
Tech nie działa tylko po czasach w swoim trybie, dlatego jest dobry.Bacc pisze:owczar pisze:Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.
Wiadomo ze warunki sa zmienne ale to wlasnie sa odchylki rzedu +- 2-3% ktore sa dopuszczalne NIe mam wlasnie porownania do 1G-FE ale silniki 1,3,4-ZZ toyoty tyle sie nadiagnozowalem i zawsze koretky prawie identyczne. Taka odchylka jak moja to musiala by wystapic chyba przy 1000m.n.p.m
A co do strojenia LPG po czasach wtryskiwaczy PB, to jeden z lepszych sposobow na wystrojenie oczywiscie pod kazdym obciazeniem w CL, a jak do tego uzyjemy sondy AFR do strojenia w OL to juz cacy(bo w OL na czasy wtryskow nie ma sensu stroic) LPGTech bazuje glownie na czasach wtryskiwaczy i strojenie jest bardzo dokladne i przyjemne
W trybie standard i owszem, ale wtedy, już tak dobry nie jest.
Większość aut strojonych w archaiczny sposób - po czasach będzie miało rozjechaną korektę paliwową.
-
- Lex user
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Rybnik
- Kontakt:
Re: Korekty dlugoterminowe
Napisalem ze strojenie dziala glownie na czasach wtryskow, nie "tylko", a dobrze wystrojony nie bedzie powodowal rozjechanych korekt....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości