IS200 nierówna praca silnika, błędy, świece itp
: 18 mar 2017, o 14:42
Witam,
Kilka dni temu kupiłem IS200. Jest przy nim trochę do roboty, wczoraj nawet prawie się załamałem, ale o tym później.
Napiszę kilka rzeczy na raz, nie chcę rozdzielać wszystkiego po kolei na inne tematy.
1. Silnik na wolnych obrotach pracuje nierówno. Sprawdziłem świece, są jakieś NGK (Francuskie) BCPR6E.
Na allegro widzę, że to taniocha. Do wymiany? Na wyższych obrotach wydaje się być OK.
2. Wywala mi CHECK i miga trakcja, taki standard z tego co widzę, ale błędy zbadam dokładniej na tygodniu jak przyjdzie podpinka ELM do kompa.
Dodam tylko, że po rozłączeniu klem błąd znika i na jakiś czas nie pojawia się. Po kilkunastu/kilkudziesięciu kilometrach pojawia się ponownie.
3. Filtr VVT-i wyczyszczony, nawet nie był zabrudzony, bez zmian.
4. Wczoraj chciałem wyczyścić przepustnicę. Zdjąłem osłonę z dolotem i w końcu nie wyczyściłem, bo nie miałem czym odkręcić niektórych śrubek i jak
chciałem założyć osłonę z powrotem, zauważyłem, że listwa od gazu uniemożliwia założenie dolotu na przepustnicę. Jest to fizycznie niemożliwe, bo ta listwa od gazu ma kilka centymetrów.
Wygląda więc na to, że było tak jeżdżone odkąd samochód ma gaz, czyli kilka lat!
W sumie chciałem zapytać tylko o te świece, ewentualnie jak macie jakieś sugestie odnośnie tych wolnych obrotów i błędów co dalej, chętnie poczytam.
Pozdrawiam.
Kilka dni temu kupiłem IS200. Jest przy nim trochę do roboty, wczoraj nawet prawie się załamałem, ale o tym później.
Napiszę kilka rzeczy na raz, nie chcę rozdzielać wszystkiego po kolei na inne tematy.
1. Silnik na wolnych obrotach pracuje nierówno. Sprawdziłem świece, są jakieś NGK (Francuskie) BCPR6E.
Na allegro widzę, że to taniocha. Do wymiany? Na wyższych obrotach wydaje się być OK.
2. Wywala mi CHECK i miga trakcja, taki standard z tego co widzę, ale błędy zbadam dokładniej na tygodniu jak przyjdzie podpinka ELM do kompa.
Dodam tylko, że po rozłączeniu klem błąd znika i na jakiś czas nie pojawia się. Po kilkunastu/kilkudziesięciu kilometrach pojawia się ponownie.
3. Filtr VVT-i wyczyszczony, nawet nie był zabrudzony, bez zmian.
4. Wczoraj chciałem wyczyścić przepustnicę. Zdjąłem osłonę z dolotem i w końcu nie wyczyściłem, bo nie miałem czym odkręcić niektórych śrubek i jak
chciałem założyć osłonę z powrotem, zauważyłem, że listwa od gazu uniemożliwia założenie dolotu na przepustnicę. Jest to fizycznie niemożliwe, bo ta listwa od gazu ma kilka centymetrów.
Wygląda więc na to, że było tak jeżdżone odkąd samochód ma gaz, czyli kilka lat!
W sumie chciałem zapytać tylko o te świece, ewentualnie jak macie jakieś sugestie odnośnie tych wolnych obrotów i błędów co dalej, chętnie poczytam.
Pozdrawiam.