Jeszcze ekologia tak nie świrowała. I w SAABach i Volvo AFR przy bucie i peaku spada do 10.5-11 więc konkretnie przelane. Modele Volvo np z 2007-2010 maja sondy szerokopasmowe i przy bucie trzyma bardzo blisko stechio i nie spada poniżej 13..brat_z pisze:Saab może palić jeszcze mniej jak się poprawi mapę bo ori mapa była bardzo bogato ustawiona nie wiedzieć czemu;)
Jeśli ktoś narzeka na dynamikę IS200 to nie ma sensu kupować tego auta i trzeba szukać IS300. Wymiana wtrysków może narobić krzywdy jeżeli komputer nie w każdym zakresie sobie skoryguje mapy paliwowe - a głównym problemem może być OpenLoop gdzie bez sondy szerokopasmowej komp nie reaguje i leje po wartości MAP, otwarcia przepustnicy i temperatury silnika więc mniej wydajny wtrysk spowoduje wypalenie gniazd lub najgorszy przypadek to dziurkę w tłoku co zdarza się często przy podniesieniu doładowania bez regulacji cisnienia paliwa w doładowanych silnikach.
Wiadomo, że jest duzo parametrów - ale ja bym nie ryzykował takiej rzeźby..