[IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Awatar użytkownika
Kukis
Lex user
Posty: 80
Rejestracja: 3 paź 2010, o 11:40
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia/CWA
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: Kukis »

Miałem ten sam problem po wymianie filtra paliwa. Na zimnym odpalał od razu, ale rozgrzany długo kręcił. Założyłem z powrotem stary filtr, niestety dalej to samo. Po jakimś czasie zdecydowałem znowu założyć ten nowy filtr. Niestety w czasie wymiany uszkodziłem uszczelkę http://home.comcast.net/~nosferatu2xlc/IMG_0229.JPG rozpadła się chyba ze starości... Jest to oring, który wchodzi do filtra - na łączeniu z pompą. Ciężko go było dostać. Najlepiej kupić jest silikonowy oring odporny na działanie benzyny, nie gumowy. Po założeniu jego i nowego filtra :LEXUS: pali od razu - jak przed wymiana ;) nie wiem czy Wam to pomoże, mam nadzieję, że tak jak mi :)
Jakie założenie masz??? - PROSTE!!! Walczyć i wygrywać!!!
Awatar użytkownika
maniek_ls400
Lex Master
Posty: 1478
Rejestracja: 7 cze 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: maniek_ls400 »

Heh. A co ja napisałem chwilę wyżej ? Przyczyną jest nieszczelność układu spowodowana brakiem oringów..
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: carinus »

Tyle że taka nieszczelność to pewny wyciek paliwa a nie problemy z odpalaniem,chyba że cos jest związane z kwestią przypadku.
Awatar użytkownika
maniek_ls400
Lex Master
Posty: 1478
Rejestracja: 7 cze 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: maniek_ls400 »

carinus pisze:Tyle że taka nieszczelność to pewny wyciek paliwa a nie problemy z odpalaniem,chyba że cos jest związane z kwestią przypadku.
To nie musi być nieszczelność na miarę wycieku paliwa w dużych ilościach. Przeczytaj w wątku z US, który podałem jakie ciśnienie wytwarza pompa paliwa. Wystarczy, że będzie minimalne rozszczelnienie (raptem kropelkowanie paliwa, którego nie rozpoznasz jako kałuży pod autem) ale ciśnienia na listwie nie będzie takiego jak trzeba i problemy gotowe. Zresztą kolega Kukis dzisiaj opisał dokładnie taki sam przypadek u siebie więc po co męczyć net zamiast sprawdzić obecność uczelki i jej wpływ na poprawę zapalania ?
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Awatar użytkownika
zwiru
Lex user
Posty: 48
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:36
Model Lexusa: is 200
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: zwiru »

ok może dziś starczy mi czasu i zobaczę ten oring jak nie to dopiero w sobotę. Mam nadzieję że to będzie to...
Awatar użytkownika
Kukis
Lex user
Posty: 80
Rejestracja: 3 paź 2010, o 11:40
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia/CWA
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: Kukis »

maniek_ls400 pisze:Heh. A co ja napisałem chwilę wyżej ? Przyczyną jest nieszczelność układu spowodowana brakiem oringów..
To nie koniecznie musi być brak oringu, może być po prostu sparciały i nie spełniać już swojego zadania. Wg mnie może to powodować brak odpowiedniego ciśnienia przez zasysającą pompę, dopiero po paru przekręceniach, gdy już benzyna "uszczelni" to połączenie silnik zapala... Taka moja dziwna teoria :P być może to, że u mnie odpala po wymianie oringu to czysty przypadek, ale zawsze jakoś próbuje sobie każdy problem wytłumaczyć ;)
Jakie założenie masz??? - PROSTE!!! Walczyć i wygrywać!!!
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: carinus »

Maniek-to nierealne zeby kropelkowanie paliwa przy filtrze powodowało spadek ciśnienia na listwie.U Kukisa poprawa sytuacji mogła wynikacz faktu że miał szczęście i nie wystąpił u niego problem z zapalaniem.Sprawa jest dosyć ciekawa i zarazem dziwna żeby po wymianie samego filtra paliwa działy się takie cyrki.
Awatar użytkownika
maniek_ls400
Lex Master
Posty: 1478
Rejestracja: 7 cze 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: maniek_ls400 »

carinus pisze:Maniek-to nierealne zeby kropelkowanie paliwa przy filtrze powodowało spadek ciśnienia na listwie.U Kukisa poprawa sytuacji mogła wynikacz faktu że miał szczęście i nie wystąpił u niego problem z zapalaniem.Sprawa jest dosyć ciekawa i zarazem dziwna żeby po wymianie samego filtra paliwa działy się takie cyrki.
Przeczytałeś post z linku z lexus klubu w US ? Po drugie poczekam z komentarzem na odkrycia wątkotwórcy jak zajrzy do filtra - proponuję zrobić zdjęcia.
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Awatar użytkownika
zwiru
Lex user
Posty: 48
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:36
Model Lexusa: is 200
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: zwiru »

Witam w ten świąteczny dzień. :)

niedawno wymieniłem oringi w pompce paliwa niestety dalej to samo. Wczoraj postanowiłem założyć zawór zwrotny no i niestety dalej to samo. Więc to chyba nic z cofaniem się paliwa. Brakuje mi już pomysłów i chyba lex będzie musiał zawitać na serwis :angry: Jeśli ktoś by coś wymyślił to będę wdzięczny.

Wesołych świąt wszystkim:)
Awatar użytkownika
elBogdano
Nowy lex user
Posty: 8
Rejestracja: 3 paź 2011, o 18:18
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS200]Długo kręci po wymianie filtra paliwa

Post autor: elBogdano »

no niestety nic nie wymyśliliśmy, zbieram tylko kolejne poszlaki
u mnie przy pełnym baku i zimnym silniku pali od strzała, gdy silnik się ogrzeje lub w baku wysycha kreci po 3-4sekundy. ciśnienie spoczynkowe chyba nie ma tu znaczenia, jak pokazało zamontowanie zaworu. bardziej skłaniam sie teraz przy niedomaganiach samej pompy, która nie daje wymaganego ciśnienia, u mnie przynajmniej pompa odpala razem z rozrusznikiem. kręcenie 3sek i ciśnienie jest ok, pełny bak nieco pomaga i super bogata mieszanka na zimnym silniku. nie wiem czy zegar gdzieś na listwie wtryskowej pokazałby o co w tym wszystkim chodzi.
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości