Tez mam ten sam problem.
Od samego zakupu płyn uciekał tym kolankiem,a właściwie w miejscu gdzie ta tulejka wchodzi do obudowy termostatu.
Przy wymianie rozrządu poprosiłem o uszczelnienie całej magistrali wodnej,ale problem dalej sie powtarza.
Przy płynnej jezdzie bez korków nie ubywało duzo płynu,pół litra na 1000km,ale po ostatniej jezdzie w korkach uciekło mi 0,5 litra jednorazowo i wyraźnie zrobiło sie mokro w tym miejscu.
Miałem się za to zabrać,ale sie obawiałem ,że trzeba będzie odkręcić pompę wody co troche przekracza moje umiejętności.
Teraz dzięki tobie Palio już wiem,że nie jest to takie skomplikowane i poradze sobie z tym bez problemu.
Dzięki wielkie za tego posta
Zastanawia mnie jedno,skoro mechanik wymienił oringi to dlaczego dalej cieknie,może termostat jest uszkodzony i powstaje tam zbyt wysokie ciśnienie przez co uszkadza oringi.
Musze z tym pokombinować,może użyję silikonu dla lepszego uszczelnienia.
Trzeba spuszczać płyn do tej operacji?