MoodY pisze:Ja sprawę z telepiacym silnikiem na zimnym po ciężkich bojach opanowałem...
Pytanie jest jedno: wszyscy, którzy mają ten problem mają LPG?
Mam Kiedyś szarpało mi silnikiem na benie, bo przewodem podciśnienia dostawał się gaz do kolektora dolotowego ... Ale wymiana nie naprawiła akurat objawu jak w temacie ...
Proponuje wszystkim, którzy mają takie objawy na zimnym silniku i LPG zrobić mały teścik...
1. Odpinamy klemę na kilka minut, co zresetuje nam ECU.
2. Po ponownym podpieciu klemy jeździmy tylko na benie przez kilka dni lub nocy i wtedy się przekonamy, czy objawy dalej występują, czy nie.
3. Bardzo ważne jest, żeby ani na chwilę nie przełączyć na gaz!!!!
4. W 99% telepanie już nie wystąpi, a przyczyną są wtryski gazu, które rozpieprzają mapę wtrysku benzyny.
Sprawdźcie to na własnej skórze i meldujcie.
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wku....., to już żaden problem...
Swapy, tuning, mechanika... poprawianie po drrrrrrruciarzach!!! - Hasło reklamowe 2012.
do Moody: info odnosnie zagazowania mojego lexa - jest zagazowany od 1,5roku (zrobione jakieś 25 tys. km). u mnie ten problem z kołysaniem buda wystepuje nieregularnie, wyczytałem że jest podobnie jak u kilku osób. Dla mnie to nie jest mega uciążliwa sprawa, ale chce mieć wszystko na tip top:) Jutro albo najpóźniej pojutrze odepnę ACU bo do wieczora jestem w trasie i wtedy pojeżdzę trochę na benzynie (bez korzystania z instalacji gazowej), zobaczymy czy coś to zmieni. Dam znać jaki jest wynik eksperymentu:)
ja akurat mam turbo benzyne , dzis odpalilem go na spokojnie , nie wlaczajac odrazu radia czy swiatel - jak najmniejsze obciazenie . Nie kolysalo ,obroty trzymaly sie na 1.1-1.2k . Silnik sie rozgrzal troche i standardowo spadek na 800. Bede tak testowac pare odpalan , bez obciazen
MoodY pisze:Proponuje wszystkim, którzy mają takie objawy na zimnym silniku i LPG zrobić mały teścik...
1. Odpinamy klemę na kilka minut, co zresetuje nam ECU.
2. Po ponownym podpieciu klemy jeździmy tylko na benie przez kilka dni lub nocy i wtedy się przekonamy, czy objawy dalej występują, czy nie.
3. Bardzo ważne jest, żeby ani na chwilę nie przełączyć na gaz!!!!
4. W 99% telepanie już nie wystąpi, a przyczyną są wtryski gazu, które rozpieprzają mapę wtrysku benzyny.
Sprawdźcie to na własnej skórze i meldujcie.
Nie zawsze to wina wtrysku LPG, głównie to tez sparawa samego wystrojenia inatslacji.
Taki test pokaże ( mniej więcej ) czy problem leż po stronie noPB czy LPG.
dead_beat pisze:Dzisiaj to sprawdzę, ale u mnie LPG zrobiło już 60tys km, a problem zaczął się jakiś miesiąc temu.
No to właśnie przez to, że ma już troche najechane... w moim przypadku zaczeło się to po ok 10000 na LPG- tyle wytrzymały czerwone Walteki. Wymienili mi na gwarancji na nowe i auto sprzedałem. Trzeba było nie oszczędzać i wsadzić Hany, bo też sporo sie nakombinowałem i nerwów straciłem zanim znalazłem przyczynę.
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wku....., to już żaden problem...
Swapy, tuning, mechanika... poprawianie po drrrrrrruciarzach!!! - Hasło reklamowe 2012.
Ja mam czerwone Hany, na razie zmieniłem 2 cewki miejscami, aku odłączony na jakieś pół h, około 100km na benzynie i jak na razie mam spokój. Jak pojawi się check to raczej będę musiał kupić cewke.
Znalazlem lekarstwo w moim przypadku na trzesienie zaraz po odpaleniu . IS200 Turbo bez gazu. Odlaczylem zasilanie AKU na cala noc.Przez 3 kolejne dni odpalalem go z 20 razy nie odnotowalem trzesienia do czasu kiedy znow kontrolka "check engine " sie pojawila. Pozostaje mi kupic ustrojstwo do resetowania bledow ,odpinac AKU badz zyc z tym. Wybieram Zycie
Czy komuś udało się zdiagnozować przyczynę? Jeżdżę is 200 z lpg i ostatnio mam tak samo, czyli silnik się trzęsie przy dopalaniu, czasami zdarza się, że trzęsie wręcz całą budą.
Bardzo proszę o pomoc.