[IS 200] usterka

[IS 200] usterka

Postprzez hemel12 » 5 gru 2010, o 10:50

Na wstępie witam wszystkich forumowiczow i jak widzicie jestem tu nowy :LEXUS:.Posiadam lexusa is 200 z 2001 roku wesja se skrzynia automat ogulnie fajne autko.
w piatek(03.12.10) po wymianie oleju(5w30 orginalny lexusowski) filtra oleju, powietrza i swiec -tez orginal .PO tych czynosciach udalem sie w strone domu po okolo 3km jazdy (bardzo spokojnej) samochod mi zgasl na srodku skrzyzowania po prubie odpalenia moj is200 zapalil lecz pracy silnila towarzyszyl stukot raczej klekot .dajechalem do domu (jakis 1km od feralnego skrzyżowania ) i zgasilem silnik,ponownie przekrecilem stacyjke zaplonu bez odpalania silnika by sprawdzic kontrolik na desce wszystko ok,poczym zdecydowalem sie zapalic jeszcze raz silnik odpalil od razu lecz dalej towarzyszył mu klekot wiec szybko go zgasilem.nastepnego dnia znow chcialem go zapalic lecz juz niechcial. Rozrusznik kreci ladnie a silnik momentami odzywa sie tak jak by chcial odpalic. :cry: BArdzo prosze o pomoc gdyz niewiem co sie stalo,sorki za dlugi opis lecz staralem sie opisac co sie stalo. Odnosnie oleju to niewiem co bylo tam wczesniej wlalem taki olej jaki jest przewidywany w książce.
hemel12
Nowy lex user
 
Posty: 19
Dołączył(a): 5 gru 2010, o 09:46
Model Lexusa: is200

Re: usterka is200

Postprzez klexus » 5 gru 2010, o 11:06

a olej jest w silniku?? znam przypadki ze po wymianie nie było oleju bo zapomnieli wkręcić korek do miski.
gdzie kupiłeś olej??, jaki przebieg auta
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1738
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: usterka is200

Postprzez Lex » 5 gru 2010, o 11:38

myślę że to nie przykręcony koras w misce olejowej po wymianie albo zapomnieli wlać oil :doh: to że zgasł na skrzyżowaniu to normalka jak niema oil , na skrzyżowaniu jak ci zgasł powinieneś zerknąć na bagnet , sprawdź też świece bo widzę że też ci wymieniali może to przewody ?
Lex
 

Re: usterka is200

Postprzez hemel12 » 5 gru 2010, o 11:48

[quote="Lex"]myślę że to nie przykręcony koras w misce olejowej po wymianie albo zapomnieli wlać oil :doh: to że zgasł na skrzyżowaniu to normalka jak niema oil , na skrzyżowaniu jak ci zgasł powinieneś zerknąć na bagnet , sprawdź też świece bo widzę że też ci wymieniali może przewody ?[

WITAM,ROBILEM TEN SERWIS U KOLEGI NA WARSZTACIE WIEC JA WYKONYWALEM CZYNOSCI KUMPEL DOGLADAL KOREK DOKRECONY OLEJ WLANY PO CZYNOSCIACH LEXSIO CHODZIL JESZCZE PRZEZ 20 MIN DO ROZGRZANIA????????
hemel12
Nowy lex user
 
Posty: 19
Dołączył(a): 5 gru 2010, o 09:46
Model Lexusa: is200

Re: usterka is200

Postprzez hemel12 » 5 gru 2010, o 12:02

OLEj KUPILEM U DELERA LEXUSA KOREK JEST PRZEBIEG TO 180 TYS :?:
hemel12
Nowy lex user
 
Posty: 19
Dołączył(a): 5 gru 2010, o 09:46
Model Lexusa: is200

Re: usterka is200

Postprzez janasek » 5 gru 2010, o 13:13

A ile kosztuje taki olej?

A czy dobrze włożyłeś filtr oleju? Trzeba go chyba podłączyc najpierw pod kompa i zobaczyć co wyskoczy.

Pozdro
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: usterka is200

Postprzez hemel12 » 5 gru 2010, o 13:19

janasek napisał(a):A ile kosztuje taki olej?

A czy dobrze włożyłeś filtr oleju? Trzeba go chyba podłączyc najpierw pod kompa i zobaczyć co wyskoczy.

Pozdro

JAKIES 160 ZL ZA 5l
WSZYSTKO ZROBINE PRAWIDLOWO PRAWDOPODOBNIE JUTRO ZACIAGNE AUTO DO ZNAJOMEGO MECHANIKA I BEDE GRZEBAC.
hemel12
Nowy lex user
 
Posty: 19
Dołączył(a): 5 gru 2010, o 09:46
Model Lexusa: is200

Re: usterka is200

Postprzez carinus » 5 gru 2010, o 13:29

Usterka nie musi mieć związku z wykonanymi wczesniej czynnościami,po prostu co się miało stać ,to się stało.Jeżeli silnik zgasł to sprawdziłbym rozrząd,cos musiało zakłócić pracę silnika.Jeżeli nie zapaliła sie kontrolka braku ciśnienia a z tego co piszesz to sprawdzałeś jej działanie,olej powinien być ale jak wszystko niby bedzie w porzadku sprawdz po odkręceniu pokrywy zaworów czy silnik jest smarowany.Przy braku oleju najszybciej polecą chyba panewki na korbie i wałkach.
Avatar użytkownika
carinus
Lex Master
 
Posty: 1881
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: IS200 SC Turbo,RX400h,IS220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: usterka is200

Postprzez hemel12 » 5 gru 2010, o 13:37

carinus napisał(a):Usterka nie musi mieć związku z wykonanymi wczesniej czynnościami,po prostu co się miało stać ,to się stało.Jeżeli silnik zgasł to sprawdziłbym rozrząd,cos musiało zakłócić pracę silnika.Jeżeli nie zapaliła sie kontrolka braku ciśnienia a z tego co piszesz to sprawdzałeś jej działanie,olej powinien być ale jak wszystko niby bedzie w porzadku sprawdz po odkręceniu pokrywy zaworów czy silnik jest smarowany.Przy braku oleju najszybciej polecą chyba panewki na korbie i wałkach.


dzIEKI ZA SUGESTIE BYLE TYLKO NIE TO, BO BEDZIE TO KOSZTOWNE CO PRZED SWIETAMI MOZE ZACHWIAC PORTWELEM . JAK JUZ UDA MI SIE ZDJAGNOZOWAC PRZYCZYNE TO OBSZERNIE OPISZE CO SIE STALO.DZIEKI ZA SUGESTIE
hemel12
Nowy lex user
 
Posty: 19
Dołączył(a): 5 gru 2010, o 09:46
Model Lexusa: is200

Re: usterka is200

Postprzez carinus » 5 gru 2010, o 13:48

Jezeli możesz to popros kolegę mechanika żeby na miejscu spróbował zdiagnozować usterkę,nie odpalaj bezpotrzebnie silnika bo moze to być dla niego dobijające.I wyłącz Caps lock-a
Avatar użytkownika
carinus
Lex Master
 
Posty: 1881
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: IS200 SC Turbo,RX400h,IS220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Następna strona

Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość