IS300 Błąd P0161..

IS300 Błąd P0161..

Postprzez Lukas » 13 lis 2012, o 07:14

Witam,

Wyskoczył mi taki błąd - P0161,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 2 Czujnik 2) - usterka"

Rozumiem, że grzałka w sondzie padła?

Czy ktoś mi powie gdzie się znajduję ta sonda?

pozdrawiam
Lukas
Lex user
 
Posty: 184
Dołączył(a): 4 paź 2012, o 18:40
Model Lexusa: is300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez Yarecki » 13 lis 2012, o 10:46

Lukas napisał(a):Witam,

Wyskoczył mi taki błąd - P0161,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 2 Czujnik 2) - usterka"

Rozumiem, że grzałka w sondzie padła?

Czy ktoś mi powie gdzie się znajduję ta sonda?

pozdrawiam



http://www.toyodiy.com O ile mnie pamięć nie myli to jest ostatnia sonda za katem.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 2005
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez KRYSPIN BACK » 13 lis 2012, o 21:21

http://www.toyodiy.com akurat w tym przypadku wiele ci nie pomoże bo rysunki są mało precyzyjne

chodzi o drugą sondę tą w odcinku centralnym za łączeniem z częścią z katalizatorami, sonda jest tuż za zbiegiem dwururki, kabel sondy przechodzi przez podłogę przy lewej nodze pasażera

jak chcesz to daj maila podeślę ci rysunki techniczne
LEXUS.jp
Avatar użytkownika
KRYSPIN BACK
Lex user
 
Posty: 158
Dołączył(a): 12 lis 2012, o 01:19
Model Lexusa: IS300SC / RX330
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez Lukas » 13 lis 2012, o 21:40

Dzięki za informację, akcja opanowana - okazało się, że wtyczka nie była wpięta do końca - taki zonk hehe.

pozdrawiam
Lukas
Lex user
 
Posty: 184
Dołączył(a): 4 paź 2012, o 18:40
Model Lexusa: is300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez Miki.91 » 27 maja 2016, o 15:55

Podepne sie pod ten stary temat wlasnie wywalilo mi ten sam blad bank 2 sensor 2. Wiecie moze jaki jest kod czesci tej sondy, czy podejdzie zamiennik uniwersalny denso? Dzieki z gory.
Miki.91
Lex user
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20 wrz 2014, o 10:54
Model Lexusa: Is 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez Yarecki » 27 maja 2016, o 17:15

Miki.91 napisał(a):Podepne sie pod ten stary temat wlasnie wywalilo mi ten sam blad bank 2 sensor 2. Wiecie moze jaki jest kod czesci tej sondy, czy podejdzie zamiennik uniwersalny denso? Dzieki z gory.

Mam taki oryginał jak chcesz pług and play.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 2005
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez Miki.91 » 27 maja 2016, o 22:50

Zna ktoś odpowiedzi na moje pytania?;)
Miki.91
Lex user
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20 wrz 2014, o 10:54
Model Lexusa: Is 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez tomcio105 » 28 maja 2016, o 08:50

Miki.91 napisał(a):Zna ktoś odpowiedzi na moje pytania?;)


Tak, podejdzie tylko musisz kostkę przełożyć ze swojego.
Avatar użytkownika
tomcio105
Lex Driver
 
Posty: 462
Dołączył(a): 10 maja 2015, o 17:15
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ch-w/DG

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez Miki.91 » 28 maja 2016, o 08:59

Wielkie dzieki
Miki.91
Lex user
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20 wrz 2014, o 10:54
Model Lexusa: Is 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk

Re: IS300 Błąd P0161..

Postprzez Koral88 » 27 mar 2018, o 16:13

Witam, mam ten sam błąd, dodam, że posiadam LPG. Stąd pytanie, czy trzeba wymieniać sondę czy można założyć emulator/zaślepkę? Czy ktoś robił coś podobnego, skoro nie widać różnicy podczas jazdy?
Koral88
Nowy lex user
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 15:48
Model Lexusa: Is 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radom

Następna strona

Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości