[IS 200] Jakie optymalne obroty?

ODPOWIEDZ
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: [IS 200] Jakie optymalne obroty?

Post autor: tomekb »

A jak byla robiona adaptacja przepustnicy na cieplym czy na zimnym silniku
Awatar użytkownika
szymapa
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 17:25
Model Lexusa: is200
Skąd:: Łódź
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [IS 200] Jakie optymalne obroty?

Post autor: szymapa »

tomekb pisze:A jak byla robiona adaptacja przepustnicy na cieplym czy na zimnym silniku
no właśnie to jest dla mnie zagadką bo w SIS AUTO (serwis po gwarancyjny toyota lexus w łodzi) po podłączeniu do komputera stwierdzili że przepustnica jest mechaniczna i nie wykonuje się adaptacji. pojechałem do nich w tym właśnie celu po tym jak dopczytałem na forum że ktoś podaje parametry przepustnicy. Moje auto jest z końca 99r. i nie wiem jak jest w innych modelach.Po zamontowaniu ''nowej'' przepustnicy obroty skakały ale w ciągu kilku minut się ustabilizowały same.
Ogólnie przed wymianą wtryskiwacza obroty były na 800 ale często silnik gasł w czasie jazdy. Można dostac nerwicy gdy mieszka się w pobliżu kilku przejazdów kolejowych.Według speców od toyoty z winy nie pracującego cylindra komputer głupiał.
Odrazu po wymianie wtryskiwacza obroty szalały z 1500 na 2500 non stop. okazało się że oring szczelniający nie trzyma i paliwo wydostaje się z listwy na zewnątrz. po wymianie i ponownym demontażu i montażu przepustnicy (co jest koniecznością aby odkręcić listwę wtryskową) stytuacja jest jak już opisywałem a do tego miałem dziś problemy z odpalaniem i zgasł mi w czasie jazdy.
Yesterday is history Tomorrow's a mystery
Awatar użytkownika
szymapa
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 17:25
Model Lexusa: is200
Skąd:: Łódź
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [IS 200] Jakie optymalne obroty?

Post autor: szymapa »

Okazało się że jedna cewka po nagrzaniu gubiła zapłon i sygnał oponował się na pozostałe cylindry bo na kopie wykazało wypadanie zapłonowy na wszystkich cylindrach.
Yesterday is history Tomorrow's a mystery
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości