lista problemów mojego is200, proszę o porady
: 21 lip 2014, o 11:35
Witam,
To mój pierwszy post na forum (no, drugi poza powitalnym). Poszukuję porady i mechanika jak w temacie, oprócz tego dobrego gazownika od instalacji LPGTECH. IS200 zakupilem dwa lata temu. Na stałe mieszkam za granicą w sierpniu będę w Polsce na śląsku i uzbierało mi się kilka problemów z moim is-em z którymi 'lokalni magicy' sobie nie radzą. Rejestracja 2003r. Przebieg auta 160 000 km. Lista problemów:
- szarpanie przy dodawaniu gazu ( pierwszy i drugi bieg) (benzyna+gaz) zakładam dwumase (świece, cewki wymieniane).
- skrzypienie przy puszczaniu pedału sprzęgła
- stuki z tyłu na nierównościach
- ruszające się 'blaszki' przy tylnich hamulach
- przy ostrzejszej jeździe po łuku, hałas z tyłu (w zależnosći od kierunku łuku z tej strony na którą działa większa siła odśrodkowa ),środek kół zimny po długiej jeździe - tak mi kazano sprawdzić czy to nie łożyska.
- dwa razy w ciągu dwóch lat i przebiegu 30 tys km wymieniałem wszytskie cewki... wydaje mi się to za często ... ? Jakieś sugestie
- olej na dyferencjale ( poziomu nie ubywa)
- do wymiany uszczelka silnika, jest kropla ale jeszcze nie cieknie.
- znowu sporadycznie zaczyna trzepnie budą - obawiam się że znowu cewka
- od 3 miesiećy dwa razy musiałem dolać płynu do chłodnicy... mam nadzieje że nie pada, jest jakiś okres czasu po którym powinna być wymieniona ?
- porzadne sprawdzenie co jeszcze żebym miał spokój
LPG
- butla 90l niewypoziomowana - wchodzi tylko 55l.
- sprawdzenie+ew. poprawki instalacji LPGTECH
- za duze spalanie? miasto 14l na 100km przy bardzo oszczędnej jeździe
- lubryfikator, nie bierze poprawnie - w mieście około 15-20% za dużo, na trasie 20% za mało, próbowałem regulować samemu, aczkolwiek niewiele to dało.
Pytania, czy warto dwumase wymieniąć na cos innego (nie szukam więcej mocy) Co można zrobić żeby cewki nie padały tak często ? Czy polecacie jakiegoś konkretnego producenta?
Za wszelkie uwagi, rady, bedę ogromnie wdzięczny.
Pozdrawiam
Marcin
To mój pierwszy post na forum (no, drugi poza powitalnym). Poszukuję porady i mechanika jak w temacie, oprócz tego dobrego gazownika od instalacji LPGTECH. IS200 zakupilem dwa lata temu. Na stałe mieszkam za granicą w sierpniu będę w Polsce na śląsku i uzbierało mi się kilka problemów z moim is-em z którymi 'lokalni magicy' sobie nie radzą. Rejestracja 2003r. Przebieg auta 160 000 km. Lista problemów:
- szarpanie przy dodawaniu gazu ( pierwszy i drugi bieg) (benzyna+gaz) zakładam dwumase (świece, cewki wymieniane).
- skrzypienie przy puszczaniu pedału sprzęgła
- stuki z tyłu na nierównościach
- ruszające się 'blaszki' przy tylnich hamulach
- przy ostrzejszej jeździe po łuku, hałas z tyłu (w zależnosći od kierunku łuku z tej strony na którą działa większa siła odśrodkowa ),środek kół zimny po długiej jeździe - tak mi kazano sprawdzić czy to nie łożyska.
- dwa razy w ciągu dwóch lat i przebiegu 30 tys km wymieniałem wszytskie cewki... wydaje mi się to za często ... ? Jakieś sugestie
- olej na dyferencjale ( poziomu nie ubywa)
- do wymiany uszczelka silnika, jest kropla ale jeszcze nie cieknie.
- znowu sporadycznie zaczyna trzepnie budą - obawiam się że znowu cewka
- od 3 miesiećy dwa razy musiałem dolać płynu do chłodnicy... mam nadzieje że nie pada, jest jakiś okres czasu po którym powinna być wymieniona ?
- porzadne sprawdzenie co jeszcze żebym miał spokój
LPG
- butla 90l niewypoziomowana - wchodzi tylko 55l.
- sprawdzenie+ew. poprawki instalacji LPGTECH
- za duze spalanie? miasto 14l na 100km przy bardzo oszczędnej jeździe
- lubryfikator, nie bierze poprawnie - w mieście około 15-20% za dużo, na trasie 20% za mało, próbowałem regulować samemu, aczkolwiek niewiele to dało.
Pytania, czy warto dwumase wymieniąć na cos innego (nie szukam więcej mocy) Co można zrobić żeby cewki nie padały tak często ? Czy polecacie jakiegoś konkretnego producenta?
Za wszelkie uwagi, rady, bedę ogromnie wdzięczny.
Pozdrawiam
Marcin