Strona 1 z 3

[is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

: 21 sie 2014, o 22:41
autor: lukasz32
Szukałem odpowiedzi ale nie znalazłem, więc napiszę gdyby ktoś się przymierzał do takich małych zmian.

Wkładka pipercross (tydzień temu założona, zrobiona trasa 1500km) - założona raczej ze względu na długą trwałość, filtr się nadawał do wymiany - żadnych odczuwalnych zmian w charakterystyce silnika.

Dziś wrzucony (od Kolegi Rikiego) wydech bez katalizatorów - jakby trochę głośniej, ale odczuwalnie lepiej przyspiesza w zakresie 1500-3000 na najwyższych biegach i to jest duży plus.

Pomiar 0-100 wyszedł nie lepiej lub ciut gorzej niż wcześniej, ale już dawno tego nie sprawdzałem, więc może kiepsko ruszam.

Jako ciekawostkę dodam, że zakręcił jeszcze na trójce gumami (z krótkim piskiem), nawet nie wiedziałem że tak się da, wcześniej tego nie robił ;).

pozdrawiam

: 22 sie 2014, o 00:27
autor: Gierade
Bez wszystkich katalizatorów, czy tylko tych na kolektorze?

Re:

: 22 sie 2014, o 03:57
autor: arrrdian
Gierade pisze:Bez wszystkich katalizatorów, czy tylko tych na kolektorze?

Mam 2 wyciete na kolektorach i jest lepiej.

: 22 sie 2014, o 06:58
autor: Gierade
Jeszcze jedno pytanie. Zamiast katów jest tam coś konkretnego wstawione, czy kawałki rurki?

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

: 22 sie 2014, o 08:10
autor: lukasz32
Witam, może nieprecyzyjnie napisałem - wycięte dwa przy silniku, trzeci został, check nie świeci. Wstawione zamiast katów ~15 centymetrowe odcinki rur o średnicy zbliżonej do katów - około fi 65/80.
pozdrawiam

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

: 22 sie 2014, o 11:58
autor: arrrdian
lukasz32 pisze:Witam, może nieprecyzyjnie napisałem - wycięte dwa przy silniku, trzeci został, check nie świeci. Wstawione zamiast katów ~15 centymetrowe odcinki rur o średnicy zbliżonej do katów - około fi 65/80.
pozdrawiam

A ja nic nie wstawialem. Tylko zaspawane. Katy sprzedalem pare groszy wpadlo.
Czuc ze moment obrotowy przesunal sie troche nizej.


Podsumowujac:
1. Odmulil sie silnik na nizszych obrotach.
2. Troche inny dzwiek silnika.
3. Silnik zrobil sie bardziej elastyczny oraz troche szybciej reaguje na gaz.

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

: 22 sie 2014, o 12:44
autor: tomekb
potwierdzam jest dużo lepiej do 4000obr ja nie mam ani jednego kata

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

: 22 sie 2014, o 13:53
autor: tmx89
tomekb pisze:potwierdzam jest dużo lepiej do 4000obr ja nie mam ani jednego kata
a tlumik srodkowy masz ?

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

: 22 sie 2014, o 15:09
autor: tomekb
tak mam ale przy okazji robienia wydechu głowice do roboty zawiozłem więc jest duża poprawa

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

: 22 sie 2014, o 21:15
autor: lukasz32
tomekb pisze:tak mam ale przy okazji robienia wydechu głowice do roboty zawiozłem więc jest duża poprawa
Co robiłeś z głowicą? Jaki koszt?