[IS250] Wolne obroty
- fila
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 lis 2014, o 17:52
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[IS250] Wolne obroty
Cześć,
3 tygodnie temu kupilem is250-tke (salon polska) z przebiegiem 200k km. Samochód jest w automacie (moj pierwszy lexus i pierwszy automat). Zastanawia mnie jedna rzecz.
Silnik po odpaleniu na zimnym ma jakies 1300 rpm na P po przełaczeniu na bieg R lub D obroty natychmiast spadają do 600 rpm. Czy tak powinno być?
Następne co mnie zastanawia jak uruchamiam rozgrzany silnik to na P ma 700 -750 rpm natomiast zmieniajac na D lub R obroty spadają do 600 rpm czasami polecą niżej do 500 rpm. Czy tak powinno być?
Następnie dojeżdżając do np świateł i zatrzymując samochód też jest najpierw 500 rpm potem momentalnie do 600 rpm.
Check engine sie nie swieci. Silnik równo pracuje, ladnie sie wkręca na obroty. Do kompa jeszcze nie podpinałem. Mam kabelek ELM327... Jaki najlepiej program używac dla Lexusa z tym kablem? no chyba ze tez zadziała tactrix 2.0 lub 1.4u z evo ale nie sądze.
Dodam że wymieniłem już olej w skrzyni dynamicznie, w silniku tez zmieniony z filtrami. Zastanawiam się nad wymianą świec...
Ma ktoś może manuala technicznego do is250-tki lub może ktoś wie skąd mogę takiego ściągnąć/kupić?
Moje pytania wybikają z tego ze mnie wszystkie niedociągniecia w samochodzie doprowadzaja do szału i staram sie tego Lexusa doprowadzic do igiełki.
W garazu mam jeszcze evolucje ale mocno dłubięta i obroty mam stałe na 1200 rpm i nic nie skacze...
Ps. Przepraszam za stylistyke i błedy jezeli jakies sie pojawiły ale piszę zdecydowanie lepiej po Angielsku
Ps2. Dzieki za pomoc
3 tygodnie temu kupilem is250-tke (salon polska) z przebiegiem 200k km. Samochód jest w automacie (moj pierwszy lexus i pierwszy automat). Zastanawia mnie jedna rzecz.
Silnik po odpaleniu na zimnym ma jakies 1300 rpm na P po przełaczeniu na bieg R lub D obroty natychmiast spadają do 600 rpm. Czy tak powinno być?
Następne co mnie zastanawia jak uruchamiam rozgrzany silnik to na P ma 700 -750 rpm natomiast zmieniajac na D lub R obroty spadają do 600 rpm czasami polecą niżej do 500 rpm. Czy tak powinno być?
Następnie dojeżdżając do np świateł i zatrzymując samochód też jest najpierw 500 rpm potem momentalnie do 600 rpm.
Check engine sie nie swieci. Silnik równo pracuje, ladnie sie wkręca na obroty. Do kompa jeszcze nie podpinałem. Mam kabelek ELM327... Jaki najlepiej program używac dla Lexusa z tym kablem? no chyba ze tez zadziała tactrix 2.0 lub 1.4u z evo ale nie sądze.
Dodam że wymieniłem już olej w skrzyni dynamicznie, w silniku tez zmieniony z filtrami. Zastanawiam się nad wymianą świec...
Ma ktoś może manuala technicznego do is250-tki lub może ktoś wie skąd mogę takiego ściągnąć/kupić?
Moje pytania wybikają z tego ze mnie wszystkie niedociągniecia w samochodzie doprowadzaja do szału i staram sie tego Lexusa doprowadzic do igiełki.
W garazu mam jeszcze evolucje ale mocno dłubięta i obroty mam stałe na 1200 rpm i nic nie skacze...
Ps. Przepraszam za stylistyke i błedy jezeli jakies sie pojawiły ale piszę zdecydowanie lepiej po Angielsku
Ps2. Dzieki za pomoc
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
- szyman_leo
- Lex user
- Posty: 198
- Rejestracja: 24 lut 2015, o 00:28
- Model Lexusa: NX300h
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS250] Wolne obroty
Wg mnie wzorowe parametry, u mnie jest tak samo i skoro przy tym nic nie telepie oraz nie stuka, to A "głośność ciszy" przy tym na jałowym po rozgrzaniu hmmmm ,.... gratuluję wyboru wozidła.fila pisze:Silnik po odpaleniu na zimnym ma jakies 1300 rpm na P po przełaczeniu na bieg R lub D obroty natychmiast spadają do 600 rpm. Czy tak powinno być?
Świeczki tylko irydowe co 90k km, więc zależy od realności przebiegu i rzetelności serwisowej poprzednika, bo być może przy 180 były wymienione. Trzeba grzebnąć w kwitach, jak są, albo odwiedzić ASO i pogadać o historii, może udostępnią, jak mają.[/quote]fila pisze:Zastanawiam się nad wymianą świec...
Z mojej strony dorzucę rozważenie wymiany oleju w moście, bo zalecają dość często, co 30k km.
PS. Z rana zwróciłem uwagę dokładniej jak to u mnie wygląda i jest 1300 na zimnym i P, 700-800 zimny D, ok. 650 (dane z ELM) rozgrzany D, więc troszkę wyżej niż u Ciebie.
Potrzeby NoPb95 NX300h i wcześniejsze pijawki CT200h IS250
- fila
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 lis 2014, o 17:52
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS250] Wolne obroty
Hej,
Dzieki wielkie za pomoc. Swiece raczej wymienie ale pewnie w przyszłym miesiącu bo troche duzo z tym roboty. Dzieki za przypomnienie z olejem w dyferecjale tylnym.
Co do swiec to zmieniacie na Denso czy ktos moze jeżdzi na NGK DFH6B-11A. Tez sie pytam poniewaz moj drugi samochód jeżdzi tylko na swiecach jednego producenta z niewiadomych przyczyn...
Jakiego programu uzywasz do elm-a?
Service manual do is250 jest dostępny? Pytam się z ciekawości ponieważ np jak bym potrzebował schematy wiązek lub sile z jaka dokręcać głowice itd itp...
Pozdrawiam.
Dzieki wielkie za pomoc. Swiece raczej wymienie ale pewnie w przyszłym miesiącu bo troche duzo z tym roboty. Dzieki za przypomnienie z olejem w dyferecjale tylnym.
Co do swiec to zmieniacie na Denso czy ktos moze jeżdzi na NGK DFH6B-11A. Tez sie pytam poniewaz moj drugi samochód jeżdzi tylko na swiecach jednego producenta z niewiadomych przyczyn...
Jakiego programu uzywasz do elm-a?
Service manual do is250 jest dostępny? Pytam się z ciekawości ponieważ np jak bym potrzebował schematy wiązek lub sile z jaka dokręcać głowice itd itp...
Pozdrawiam.
- szyman_leo
- Lex user
- Posty: 198
- Rejestracja: 24 lut 2015, o 00:28
- Model Lexusa: NX300h
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS250] Wolne obroty
Żółtki podają DENSO FK20HBR11, odstęp elektrod 1,1mm i chyba tego bym się trzymał. Na NGK pewnie też pojedzie
Elmo mam po Wi-Fi, więc SDProg i DashCommand, a na dane serwisowe jeszcze nie natknąłem się w necie.
Elmo mam po Wi-Fi, więc SDProg i DashCommand, a na dane serwisowe jeszcze nie natknąłem się w necie.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2015, o 13:34 przez szyman_leo, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzeby NoPb95 NX300h i wcześniejsze pijawki CT200h IS250
- fila
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 lis 2014, o 17:52
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS250] Wolne obroty
Sprawdzilem wszystko jeszcze raz programem i mam odrobine wyższe niz podawalem wczesniej... mniej wiecej tak jak podajesz wiec wszystko jest ok
Micrus co do twojego pytania dot. falowania obrotów to nic mi nie faluje.
Micrus co do twojego pytania dot. falowania obrotów to nic mi nie faluje.
- szyman_leo
- Lex user
- Posty: 198
- Rejestracja: 24 lut 2015, o 00:28
- Model Lexusa: NX300h
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS250] Wolne obroty
Wystaw Leszka na światło dzienne, wrzuć foty, pozachwycamy się co nieco
Potrzeby NoPb95 NX300h i wcześniejsze pijawki CT200h IS250
-
- Lex user
- Posty: 102
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 13:50
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS250] Wolne obroty
Odgrzeję kotleta. Rozwiązał już ktoś tą zagadkę?fila pisze:Następnie dojeżdżając do np świateł i zatrzymując samochód też jest najpierw 500 rpm potem momentalnie do 600 rpm.
www. sklep.selected.pl
-
- Nowy lex user
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 paź 2015, o 14:42
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Białystok
- Kontakt:
Re: [IS250] Wolne obroty
Dołączam się do pytania. Mam te same zjawisko. Ktoś coś?Tomx pisze:Odgrzeję kotleta. Rozwiązał już ktoś tą zagadkę?fila pisze:Następnie dojeżdżając do np świateł i zatrzymując samochód też jest najpierw 500 rpm potem momentalnie do 600 rpm.
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posty: 932
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
[IS250] Wolne obroty
Mam mieć zmieniane świece a miałem podobne objawy - powiem jak się przejadę
@edit:
Świece są dobre natomiast okazało się ze do obudowy dolotu dostawało się "obce powietrze". Mechanik to uszczelnił (wymiana podobno bardzo droga) i ma być igła .
Jutro nim pojeżdżę to się będę wymądrzał.
@edit:
Świece są dobre natomiast okazało się ze do obudowy dolotu dostawało się "obce powietrze". Mechanik to uszczelnił (wymiana podobno bardzo droga) i ma być igła .
Jutro nim pojeżdżę to się będę wymądrzał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości