Strona 1 z 2

IS250 PRZELOT!

: 30 wrz 2012, o 19:20
autor: dygus
Panowie mam świeżo kupione auto ale już myśle jak z niego wydobyc jak najpiękniejsze brzmienie... Mysłalem o pustym układzie tylko przede wszystkim jak sie ma elektronik a w aucie... czujniki spalania itp... nie bedzie choinki na desce rozdzielczej... mogę się domyśleć że auto pozbawione zbednych rzeczy mowie o ekologii czytaj. katalizatory:) musi byc jeszcze żywsze.. nie oczekuję przyrostu mocy bardziej chodzi mi o brzmienie i poprawienie elastycznosci motoru.. pzdr

Re: IS250 PRZELOT!

: 30 wrz 2012, o 20:47
autor: carsik
dygus pisze:Panowie mam świeżo kupione auto ale już myśle jak z niego wydobyc jak najpiękniejsze brzmienie... Mysłalem o pustym układzie tylko przede wszystkim jak sie ma elektronik a w aucie... czujniki spalania itp... nie bedzie choinki na desce rozdzielczej... mogę się domyśleć że auto pozbawione zbednych rzeczy mowie o ekologii czytaj. katalizatory:) musi byc jeszcze żywsze.. nie oczekuję przyrostu mocy bardziej chodzi mi o brzmienie i poprawienie elastycznosci motoru.. pzdr
poprawienie elastyczności, to też przyrost momentu i zarazem mocy. Z moich doświadczeń z silnikami Toyoty, sprawdzało się to tylko w silnikach o niskich mocach i spapranych układach wydechowych. O czym mówie, udało nam się uzyskac 8KM i poprawić przebieg momentu w całym zakresie obrotowym w Yarisie TS 1,8. ale nie przez wycinanie katalizatora ale przez zmianę odcinka wydechowego za katalizatorem, który nie wiedzieć czemu Toyota postanowiła zwęzić do połowy średnicy rury przed katem. Tak jest jeszcze w kilku modelach. Nigdy nie przyniosły zauważalnego efektu wycinania katalizatorów (mówię o hamowni), subiektywne odczucia kierowcy włóżmy sobie w buty. Generalnie silniki na takie operacje reagowały pogorszeniem przebiegu momentu w niskich i średnich partiach obrotowych (szczególnie zauważalne w jednostkach z głowicami yamahy). Przyznaję, że nie znam układu wydechowego IS250 ale nie wycinałbym kata tylko zaczął od jego obejrzenia.

Re: IS250 PRZELOT!

: 30 wrz 2012, o 20:58
autor: Lex
proponuje zacząć od Fujita SR-2408 http://www.velocityfactor.net/scripts/p ... oduct=2784
Obrazek


Re: IS250 PRZELOT!

: 30 wrz 2012, o 21:02
autor: carsik
sprawdzał ktos efekty zastosowania tego stożka, przed i po?

Re: IS250 PRZELOT!

: 30 wrz 2012, o 21:20
autor: KRYSPIN
dygus pisze:Panowie mam świeżo kupione auto ale już myśle jak z niego wydobyc jak najpiękniejsze brzmienie... Mysłalem o pustym układzie tylko przede wszystkim jak sie ma elektronik a w aucie... czujniki spalania itp... nie bedzie choinki na desce rozdzielczej... mogę się domyśleć że auto pozbawione zbednych rzeczy mowie o ekologii czytaj. katalizatory:) musi byc jeszcze żywsze.. nie oczekuję przyrostu mocy bardziej chodzi mi o brzmienie i poprawienie elastycznosci motoru.. pzdr
z wycięciem kata to bym się nie rozpędzał, z reguły nie poprawi brzemienia wydechy a raczej może go pogorszyć,

samą sondę za ktem łatwo jest oszukać wystarczy emulator najlepiej kątowy i po temacie bo inaczej będzie walić po oczach checkiem

co do modów typu stożek, to silniki toyota / lexus są mocno "oporne" na takie mody i z reguły więcej psują niż poprawiają

Re: IS250 PRZELOT!

: 30 wrz 2012, o 21:46
autor: michalm320
Jak chcesz poprawić brzmienie wydechu to pomyśl o tej firmie http://www.magnaflow.pl/
Katów nie wycinaj bo będzie Ci wydech brzęczał. Jeśli już to zmień je na sportowe o luźniejszym przepływie spalin.
A swoja drogą... ten dolot mega brzmi :szok:

Re: IS250 PRZELOT!

: 1 paź 2012, o 08:18
autor: tomekb
Jeśli chodzi o wydech polecam tą firmę http://mgmotorsport.pl/
miedzy innymi robi wydechy dla http://www.4turbo.pl
mój brat ma w Audicy ładnie brzmi no i kwasówka wydech przeżyje dłużej niż auto przynajmniej w teorii
Stożek mocy może nie poprawić ale dźwięk na pewno

Re: IS250 PRZELOT!

: 1 paź 2012, o 17:48
autor: klexus
po tych modyfikacjach przyjdzie z 10-15KM jak dobrze pójdzie, a koszt tych przeróbek wydechu i filtra w 3 000 moze sie zmieścisz, w przyspieszeniu nie odczujesz nic, jedynie co to ucho zmęczysz tym co będą siedzieć z tyłu, wiem coś o tym bo mam HKS-a wydechy i KN stożek który tylko buczy i nic nie daje.
Szkoda kasy zainwestuj tą kase w podtlenek hihihih a na pewno nie pożałujesz

Re: IS250 PRZELOT!

: 1 paź 2012, o 19:03
autor: dygus
Zostałem wyleczony:) Przyjdzie wiosna to bede myslal... ale raczej nie warto pakowac pieniedzy tylko po to aby samopoczucie bylo inne i sobie tlumaczyc ze na pewno jest lepiej...:) Trzy tysiaczki wole zainwestowac np...... w navi albo dvd z tylu dla dzieciakow... pieniazki podobne a radosci 2x wiecej. Dzieki za zaoszczedzone pieniazki:)

Re: IS250 PRZELOT!

: 2 paź 2012, o 09:35
autor: FeniX
Kolego Dygus ja używałem stożka K&N ponad rok - efekt SUPER. Do 3tys obrotów, bez zmian za to ponad 3tys/obr Ryk spod maski bajka! Najlepsz ejest to ,że ten charakterystyczny dźwięk dla widlastej 6 słychać spod maski a nie z wydechu. W orginale silnik ledwie słychać.

Jak bys był zainteresowany to się odezwij na priv to sprzedam Ci swój zestaw. (dolot K&N) kupiłem od tego gościa http://allegro.pl/cai-uklad-dolotowy-kn ... 62365.html

Filtr myłem 2x zestawem z K&N do tego przeznaczonym. W wydech nie ma sensu inwestowac jak to założysz. Ryk silnika naprawdę super.
Sprzedam bo , sprzedaje samochód i tylko dlatego. Montaż jest banalnie prosty. Sam zamontujesz bez problemu. Gwarantuje ,że jak go założysz odechce Ci się myślenia o przerabianiu wydechu