GS300 MK1 temp silnika

Re: GS300 MK1 temp silnika

Postprzez legato97 » 8 lut 2012, o 15:02

U mnie 2jz zdecydowanie szybciej lapie temp podczas jazdy. A wracajac do tematu to jak bedzie calkiem zimny to dokladnie zmierze czas, bo ciekawi mnie porownanie z innymi, temat powstal, bo wydawalo mi sie, ze w tym drugim co go kupilem, szybciej lapal temp. moze termostat u mnie odmawia posluszenstwa?
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3211
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: GS300 MK1 temp silnika

Postprzez passat1978 » 8 lut 2012, o 19:16

Piotr dziś zrobilem test odpalilem auto przy -7 i pierwsze 65sek. silnik pracuje na postoju następnie ruszam i steram sie nie przekraczać 2500obr/min i tem normalnej pracy osiągnołem po ok 9 min od uruchumienia silnika.
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
Avatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
 
Posty: 578
Dołączył(a): 14 lis 2010, o 10:42
Lokalizacja: Łęczyca - Powidz
Model Lexusa: gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łęczyca

Re: GS300 MK1 temp silnika

Postprzez legato97 » 8 lut 2012, o 20:09

Dzieki Tomku, jutro z rana zrobie to samo, zobaczymy :fiu:
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3211
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: GS300 MK1 temp silnika

Postprzez klexus » 9 lut 2012, o 22:14

to u mnie tak to wygląda -12 samochód pod chmurką, 7 min do temp. optymalnej podczas jazdy nie przekraczając prędkości obrotowej 2000.
Na postoju dość długo to trwa 15 minut :down:
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1752
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: GS300 MK1 temp silnika

Postprzez legato97 » 10 lut 2012, o 13:32

Zrobilem tak jak: minuta na P i potem jazda do max 2.5K i i przy -2 rozgrzal sie w 8 min, niby ok, ale mam teraz nastepne pytanie, ale to juz w nowym temacie.
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3211
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Poprzednia strona

Powrót do GS mk1 1993-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość