nierówna praca na N oraz błędy
-
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Kontakt:
nierówna praca na N oraz błędy
Przegrzanie?
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
dobrze idzie, która i dlaczego?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Kontakt:
nierówna praca na N oraz błędy
Ciemna. Dlaczego nie wiem. Aż tak dobrze jeszcze 3uz nie znam.
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
ej, no dobrze Ci idzie. To proste, kiedy olej ciemnieje wiadomo, bo został przegrzany. A wysoka temperatura bierze się z wysokiego AFR. Za mało paliwa było. Stąd na tej stronie podparte zawory wydechowe w większości i wypadanie zapłonów na cylindrach.
Nie ma znaczenia jaki to silnik, w każdym dzieją się podobne zjawiska.
Nie ma znaczenia jaki to silnik, w każdym dzieją się podobne zjawiska.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Kontakt:
nierówna praca na N oraz błędy
No w sumie tak. Każda inna przyczyna zrobiła by podobne spustoszenie w obu głowicach.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
A co było przyczyną różnego AFR?
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Złe zasilenie w LPG jednej ze stron.owczar pisze:A co było przyczyną różnego AFR?
Trochę to dziwne bo to auto w normalnym użytkowaniu lata w CL właściwie zawsze więc sobie coś skoryguje, natomiast korzystanie OL świadczy iż było dobrze upalane.
Jeśli nie było to znaczy że ma przebieg x 2 o czym świadczył jego stan i cena w Niemczech.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2015, o 22:12 przez Yarecki, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
U mnie na PB tez były różne kolory. Luzy zaworowe były identyczne. Ciemniejsza była ta od strony gdzie wprowadzona jest odma.
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
obecność odmy w pokrywie nie ma nic wspólnego z barwą oleju a już szczególnie z asfaltem, który ten olej zostawia na głowicy i pokrywie. Co do faktycznych przyczyn trzeba będzie poszperać jak uruchomię silnik. Na razie czekamy na trochę drobiazgów z ASO i po poskładaniu będziemy się martwić, silnik ma pracować należycie i bez błędów. Być może to wina Sondy a może coś nie tak z LPG, valteki to raczej mało dokładne wtryskiwacze, a widać że listwy są różne więc coś było już kombinowane
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Ok, ale jak wytłumaczyć różnicę kolorów, jeśli auto jeździło tylko na PB, a korekty ltft na obu bankach były niemal identyczne? Gdyby rzeczywiście na jednym było za ubogo to korekty byłyby o wiele niższe od drugiego. Poogladalem trochę zdjęć z usa i wiele wałków rozrządu wygląda tam jak tutaj ten ciemniejszy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości