nierówna praca na N oraz błędy
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
może są inne warunki termiczne w głowicach. W końcu wcale nie musi być obieg chłodzenia identyczny. W końcu przy silnikach z jedną głowicą jest jedna odma a to co pod spodem bywa różne. W tym tygodniu 2 x IS200, jeden brązowy i z gruzem a drugi prawie srebrny w kolorze metalu a przecież od góry tez jest odma. W wielu silnikach typu V warunki w głowicach bywają różne, czasem bardzo różne i są wręcz typowe awarie związane z termiką jednej głowicy.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Sprawność czy to sond czy strojenia lpg jest warunkiem oczywistym by zapewnić właściwe warunki terminczne.carsik pisze:może są inne warunki termiczne w głowicach. W końcu wcale nie musi być obieg chłodzenia identyczny. W końcu przy silnikach z jedną głowicą jest jedna odma a to co pod spodem bywa różne. W tym tygodniu 2 x IS200, jeden brązowy i z gruzem a drugi prawie srebrny w kolorze metalu a przecież od góry tez jest odma. W wielu silnikach typu V warunki w głowicach bywają różne, czasem bardzo różne i są wręcz typowe awarie związane z termiką jednej głowicy.
Valteki nie maja prawa jako nowe działać poprawnie w tym aucie i nie chodzi tylko i dokładność której w nich brak po wyjęciu z pudełka a wydajność której mają zbyt mało dla tego silnika.
Kolejną bardzo istotną sprawą jest stosowanie dobrego oleju i pilnowanie interwału wymian.
Teraz wiele osób sugeruje się nowymi autami gdzie producenci walcząc o klienta serwują mu przegląd co 30Kkm, tym co nie mają o tym pojęcia się to oczywiście podoba bo mają trochę grosza w kieszeni, auto okres gwarancyjny przeżyje a później kolejny właściciel ma "kupę".
Zatem skoro "w nowych autach tak można" cze czemu by nie zastosować takich "oszczędności" u siebie w starszym aucie - i oto są rezultaty.
- melexem
- Lex user
- Posty: 26
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 07:49
- Model Lexusa: GS430 MKIII
- Skąd:: Ząbki
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Wiem, że czeka mnie też wymiana listw wtryskowych LPG. Co polecacie do tego auta? pod maską są dwa reduktory Zavoli.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2015, o 17:24 przez melexem, łącznie zmieniany 1 raz.
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
- melexem
- Lex user
- Posty: 26
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 07:49
- Model Lexusa: GS430 MKIII
- Skąd:: Ząbki
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
auto teoretycznie przejechało 110 tyś na pb a 140 tyś na gazie. Obecny "niby" przebieg to 254 tyś.owczar pisze:Ok, ale jak wytłumaczyć różnicę kolorów, jeśli auto jeździło tylko na PB, a korekty ltft na obu bankach były niemal identyczne? Gdyby rzeczywiście na jednym było za ubogo to korekty byłyby o wiele niższe od drugiego. Poogladalem trochę zdjęć z usa i wiele wałków rozrządu wygląda tam jak tutaj ten ciemniejszy.
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
-
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Kontakt:
nierówna praca na N oraz błędy
Nie wiem czy sa to takie oszczędności.Yarecki pisze:Teraz wiele osób sugeruje się nowymi autami gdzie producenci walcząc o klienta serwują mu przegląd co 30Kkm, tym co nie mają o tym pojęcia się to oczywiście podoba bo mają trochę grosza w kieszeni, auto okres gwarancyjny przeżyje a później kolejny właściciel ma "kupę".
Zatem skoro "w nowych autach tak można" cze czemu by nie zastosować takich "oszczędności" u siebie w starszym aucie - i oto są rezultaty.
Ostatnio w Renault miałem okazje przyjrzeć sie przegladowi z wymiana oleju po 30k km.
Olej z wydłużonymi interwałami to kilkadziesiąt zł więcej za bańkę.
Do tego serwisowała przewiduje płukankę za kilkadziesiąt złotych przy każdej wymianie.
Finalnie te oszczędności sa pewnie rzędu 30-50 zł. A jak sie człowiek zastanowi co sie dzieje w silniku to masakra.
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
A umiesz czytać ze zrozumieniemmuzz pisze:Nie wiem czy sa to takie oszczędności.Yarecki pisze:Teraz wiele osób sugeruje się nowymi autami gdzie producenci walcząc o klienta serwują mu przegląd co 30Kkm, tym co nie mają o tym pojęcia się to oczywiście podoba bo mają trochę grosza w kieszeni, auto okres gwarancyjny przeżyje a później kolejny właściciel ma "kupę".
Zatem skoro "w nowych autach tak można" cze czemu by nie zastosować takich "oszczędności" u siebie w starszym aucie - i oto są rezultaty.
Ostatnio w Renault miałem okazje przyjrzeć sie przegladowi z wymiana oleju po 30k km.
Olej z wydłużonymi interwałami to kilkadziesiąt zł więcej za bańkę.
Do tego serwisowała przewiduje płukankę za kilkadziesiąt złotych przy każdej wymianie.
Finalnie te oszczędności sa pewnie rzędu 30-50 zł. A jak sie człowiek zastanowi co sie dzieje w silniku to masakra.
Zauważyłeś ""
Chyba z tekstu jasno wynika iż to żadna oszczędność ehhh.
-
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Kontakt:
nierówna praca na N oraz błędy
Może nie doczytuje wszystkiego bo przeglądam forum na kalkulatorze, może mam ADHD i nie skupiam całej swojej uwagi na tekście a może dopisuje żeby reszta wiedziała dokładnie o co chodzi. Na forum zakładam nie siedzą sami wszystko wiedzący jak ty czy jeszcze pewnie kilku innych userow i oprócz "" czasami dobrze napisać pare słów więcej, żeby i inni wiedzieli tez trochę lepiej o co chodzi i dlaczego sa to "oszczędności".
Luz
Luz
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Nie trzeba nic jaśniej bo cytujesz tylko fragment mojej wypowiedzi i to końcowy, a początek dokładnie wskazuje o co chodzi to po pierwsze.muzz pisze:Może nie doczytuje wszystkiego bo przeglądam forum na kalkulatorze, może mam ADHD i nie skupiam całej swojej uwagi na tekście a może dopisuje żeby reszta wiedziała dokładnie o co chodzi. Na forum zakładam nie siedzą sami wszystko wiedzący jak ty czy jeszcze pewnie kilku innych userow i oprócz "" czasami dobrze napisać pare słów więcej, żeby i inni wiedzieli tez trochę lepiej o co chodzi i dlaczego sa to "oszczędności".
Luz
Nie chodzi o to czy ktoś jest wszystko wiedzący czy nie a na pewno ja się do nie zaliczam do tych pierwszych.
Twój odbiór mojej osoby w taki a nie inny sposób może być spowodowany tym, iż wypowiadam się wtedy jeśli jestem przekonany o tym co piszę.
Jeśli czegoś nie wiem to najzwyczajniej pytam a nie kleje wszechwiedzącego głupa bo "słyszałem jak szwagier prawił po litrze wódki" jak czyni wielu użytkowników każdego forum.
Poza tym jeśli robisz to z tzw kalkulatora to nic nie usprawiedliwia tego co cytujesz i co piszesz.
- melexem
- Lex user
- Posty: 26
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 07:49
- Model Lexusa: GS430 MKIII
- Skąd:: Ząbki
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
No dobra dyskutanci to podpowie ktoś jakie listwy wtryskowe do gazu? Hana? LPG tech? AC?
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Pytanie jakie jest zasilanie LPG, jaki wielozawór, reduktor, EZ itd. bo jeśli to jest skopane to same wtryski nie uleczą "cholery".melexem pisze:No dobra dyskutanci to podpowie ktoś jakie listwy wtryskowe do gazu? Hana? LPG tech? AC?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości