napęd na tył realia

Mały123
Nowy lex user
Posty: 11
Rejestracja: 14 sty 2017, o 22:20
Model Lexusa: gs
Skąd:: Wrocław
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: Mały123 »

Ale to jest sprzęt za 500 zł > ja pytam o normalne pomiary, z zegarkiem w ręku, czy odpada sekunda na mokrym asfalcie? w autach tylnonapędowych? bo mi tyle wychodzi...



dagh1:
Miłosz pisze:Inaczej , ogarnij sprzęt zrób pomiary i wróć do dyskusji

Obrazek

Jak chcesz coś podobnego to musisz rozwinąć swoje urządzenie mobilne o zewnętrzną antenę gps z update rate 10 hz. Kiedyś quaki na forach internetowych zamieszczał jak zrobić domowej roboty RL.
Awatar użytkownika
endrju1
Lex Master
Posty: 1019
Rejestracja: 13 lut 2015, o 17:11
Model Lexusa: is200
Skąd:: LLB
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: endrju1 »

Nikt ci tego nie powie, bo mokry asfalt młodemu asfaltowi nie równy. Dodam ze swoim jak na śliskim z szarpnięcia sprzęgła ruszę to trc zdusi auto na tyle że sporo więcej niż sekundę tracę.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: Miłosz »

Sprzęt kosztuje koło 1,5-2tys jak dobrze pamietam. Ktoś kiedyś mierzył wraz z nagrywaniem licznika i po video różnica była jak mnie pamięć nie myli ok 2s. Jeśli już próbować być blisko prawidłowego wyniku to elm 327 w obd i na podstawie live data takie programy jak chyba torqe pro zmierzy (bez gpsa). Tyle że koła muszą być seryjne i brak przekłamywań na liczniku.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
endrju1
Lex Master
Posty: 1019
Rejestracja: 13 lut 2015, o 17:11
Model Lexusa: is200
Skąd:: LLB
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: endrju1 »

No bez przesady, raczej nie 2s.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: Miłosz »

Osobiście tego nie sprawdzałem, także ciężko mi się z tym kłócić , jak gdzieś wygrzebie info to podlinkuje.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
endrju1
Lex Master
Posty: 1019
Rejestracja: 13 lut 2015, o 17:11
Model Lexusa: is200
Skąd:: LLB
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: endrju1 »

Ja myślę że max 0,5s tolerancji przy nagraniu jest, a jak prędkościomierz pokazuje realna prędkość to jeszcze mniej.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: Miłosz »

Tutaj parę info jak mierzone było auto i na rl i po elm 327 po obd ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=340

Nie mogę znaleźć tego z tym video :/
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
ledziu
Lex Master
Posty: 2494
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: ledziu »

Panowie wszystkie pomiary oparte na zegarkach/filmikach/odczuciach nie można nazwać pomiarami one nawet nie są w kategorii przybliżenia tego czy coś jest szybkie.
Następną sprawą są te Wasze rozmowy o mikro różnicach co też jest sprawą względną bo każdy kierowca inaczej waży np: ja ważę 85kg. a mój brat 130kg., różne są setupy auta chciaż jest takie samo ale wystarczy że ma felgi inne czyt. cięższe/większe itp. i już będzie różnica a jak to sobie połączymy chociażby z taką głupotą jak cięższa opona albo wytarta opona która jest lżejsza o 1kg to mogą powstać właśnie te różnice...
Kolejny temat stan techniczny bo (znowu przykład) :biggrin2: wymiana regulatorów luzu zaworów w moim turbo locie dodała około 15km ale i 25Nm dostępnych o wile niżej niż na starych regulatorach...
Do tego dochodzi kwestia oficjalnych tabelek i jak mamy względnie takie same auta czyli np: rwd, n/a, duża pojemność to patrząc na tabelki coś możemy powiedzieć o szybkości ale jak pomieszamy style czyli weźmiemy awd przystosowane do ostrego walnięcia ze startu to już okaże się że tabelki nadają się na śmietnik... dokładnie tak jak w przypadku motocykli gdzie to jest takie oczywiste zejście poniżej 3s do 100km/h :laugh1:

Temat jak już to ma prawo istnieć ale trzeba zacząć minimum od RLa a najlepiej zrobić ustawki i w realu coś sprawdzić. :ok:
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: napęd na tył realia

Post autor: Miłosz »

Jak się trochę pogoda poprawi to dla porównania postaram się na swoim klekocie sprawdzić wyniki na rl oraz po obd na elm.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości