Panowie wszystkie pomiary oparte na zegarkach/filmikach/odczuciach nie można nazwać pomiarami one nawet nie są w kategorii przybliżenia tego czy coś jest szybkie.
Następną sprawą są te Wasze rozmowy o mikro różnicach co też jest sprawą względną bo każdy kierowca inaczej waży np: ja ważę 85kg. a mój brat 130kg., różne są setupy auta chciaż jest takie samo ale wystarczy że ma felgi inne czyt. cięższe/większe itp. i już będzie różnica a jak to sobie połączymy chociażby z taką głupotą jak cięższa opona albo wytarta opona która jest lżejsza o 1kg to mogą powstać właśnie te różnice...
Kolejny temat stan techniczny bo (znowu przykład)
wymiana regulatorów luzu zaworów w moim turbo locie dodała około 15km ale i 25Nm dostępnych o wile niżej niż na starych regulatorach...
Do tego dochodzi kwestia oficjalnych tabelek i jak mamy względnie takie same auta czyli np: rwd, n/a, duża pojemność to patrząc na tabelki coś możemy powiedzieć o szybkości ale jak pomieszamy style czyli weźmiemy awd przystosowane do ostrego walnięcia ze startu to już okaże się że tabelki nadają się na śmietnik... dokładnie tak jak w przypadku motocykli gdzie to jest takie oczywiste zejście poniżej 3s do 100km/h
Temat jak już to ma prawo istnieć ale trzeba zacząć minimum od RLa a najlepiej zrobić ustawki i w realu coś sprawdzić.