Strona 1 z 1

WYDECH 3UZFE

: 14 lip 2017, o 05:26
autor: kubaty3
JAKIE MACIE ZDANIE BA TEMAT PRZEROBIENIA WYDECHU Z X NA Y , CZYLI Z KOLEKTORÓW RURY ŁACZĄ SIE W JEDNO WYWALONY 3 KAT JEDEN WIEKSZY SRODKOWY JEDEN KOŃCOWY WSZYSTKO NA PRZELOCIE.DA SIE ZROBIĆ ŻEBY BYŁO CICHO PRAWIE JAK W SERII STOSUJAC TLUMIKI PRZELOT Z JEDEJ SPRAWDZONEJ FIRMY.RURY OD 3 KATA 3 CALE ALE 2,75 CALA.CO WY NA TO? JAKIES SKUTKI UBOCZNE ? WIEKSZE SPALANIE CZY COŚ WTYM STYLU? SPADEK MOMENTU/ MOCY?CO MYSLICIE?TŁUMIKI PESLI MAJĄ MNIEJSZĄ SSREDNICE RUR Z TEGO CO WIEM.WIEC NIEZABARDZO CHCE TO ZASTOSOWAĆ.

Re: WYDECH 3UZFE

: 18 lip 2017, o 09:41
autor: Karoles
ja mam tak zrobione tzn nie mam 3 kata rury chyba zespawne razem na x i do tego 2 koncowe raczej przelotowe, kupilem juz z takimi, hm co do momentu i mocy to raczej nic sie nie wypowiem bo nie mam porownania, co do glosnosci jest spoko delikatnie na zewnatrz slychac pomruk ale bez wiekszego problemu mozna podrozowac bez sluchawek itd :) generalnie dalej milo sympatycznie i z pazurem

Re: WYDECH 3UZFE

: 18 lip 2017, o 13:34
autor: dS
A to wydech masz już zmodyfikowany że z X przerabiasz z powrotem na Y ? Przecież w serii masz własnie Y.
Przelot nigdy nie będzie tak cichy jak ori wydech. UZ z seryjnym wydechem jest praktycznie nie słyszalne nawet z pedałem w podłodze. Ja u siebie mam przelot. Kat wycięty i wstawiony X, za nim 2 środkowe i 2 końcowe. W aucie jest w miarę cicho przy średnich obrotach. Przy bucie drze jape konkretnie :biggrin2:

Re: WYDECH 3UZFE

: 15 wrz 2017, o 10:16
autor: kubaty3
oem rozwiązanie to jest x pipe.łączy się z 2 kolektorów w jedno potem rozdziela znów w 2. robie jednak tak jak było orginalnie na x pipe, wymieniam tylko 2 końcowe na przelotowe ciut większe.zostawiam nawet 3 kat ,jak zgnija tamte rury będę się martwił.wiem że najlepiej wstawić zamiast 3 kata tłumik.najdziwniejsze jest to że 2 srodkowe tłumiki zero korozji a rury zgnite a były z nierdzewki to samo ostatnie tłumiki tez z nierdzewki i zgniły.

Re: WYDECH 3UZFE

: 17 wrz 2017, o 09:18
autor: Karoles
https://youtu.be/2BqO9wzUyHo max do 4 tys tam jest mam tylko dwa katy przy sondach reszta rura i zdaje sie przelotowe koncowe