Re: [gs300] napinacz paska wieloklinowego
: 3 lut 2016, o 01:42
Dziękiwaldi pisze:Witam. Łożysko nr. 6203 proponuję z luzem C3, takie jak idą do alternatora. Więcej wytrzymują. A pasek to 6 PK 1930
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
Dziękiwaldi pisze:Witam. Łożysko nr. 6203 proponuję z luzem C3, takie jak idą do alternatora. Więcej wytrzymują. A pasek to 6 PK 1930
W tym konkretnym wypadku tylko łożysko zamknięte.madkiw pisze:Dowiedziałem się właśnie że muszę zmienić rolkę napinacza paska wielorowkowego od swojego mechanika, i trafiłem na ten wątek. Jako że za bardzo nie mam czasu latać po sklepach i szukać tego łożyska, chciałbym sobie kupić online i dać mechanikowi żeby wymienił. Znalazłem te 6203 C3 SKF, ale widzę że są różne.
Czy lepsze będzie takie łożysko zamknięte jak np. to:
http://allegro.pl/lozysko-zebatki-piast ... 30958.html
czy może takie:
http://allegro.pl/simson-wsk-shl-mz-rom ... 34780.html
są jeszcze ewentualnie zamknięte plastikiem:
http://allegro.pl/6203-2rsc3-skf-lozysk ... 65875.html
Na logikę te zamknięte będzie lepsze, bo nie będzie zbierać syfu, no ale nie znam się. Doradzcie coś proszę
Dobra w takim razie kupię to zamknięte. Dzięki
W tym konkretnym wypadku tylko łożysko zamknięte.
Wymienione wyżej łożysko otwarte jest stosowane w silnikach dwusuwowych, gdzie mieszanka (paliwowo-olejowa) smaruje łożysko podczas pracy silnika.