maniek_ls400 pisze:LinkPL pisze:Ja u siebie reguluję zawory przy wymianie rozrządu, tak mi się wydaje najbardziej rozsądne działanie. W przyszłym tygodniu będzie robota robiona, to dam znać ile koszty wyjdą ... Pan Wiesiek ogarnie temat, on się zajmuje tam większymi motorami, więc nie będzie problemu ... i na pewno nie wyjdzie cena 1800 PLN, bo to lekka przesada ...
Pozdrawiam
Link
Uratowałeś GSa po strzale ?? Czy next one ?
Uratowany ... nie było do końca aż tak źle. Od wypadku zrobiłem nim 25k km, na tą chwilę nie uświadczam żadnych ubocznych efektów po tej kraksie, więc uważam że naprawa została wykonana dobrze. Po pierwszym odbiorze robili jeszcze poprawkę, dostali listę rzeczy do poprawienia, polakierowali mi jeszcze czubek maski i jest ok. Zaliczyłem ostatnio sarnę i pękł mi zderzak z przodu, ale nie wczuwam się zbytnio, samochód powoli robi się coraz starszy, to i musi posiadać jakieś ślady użytkowania. Tak to wszystko sprawne. Tam kiedyś mówiłeś że klocki Ferodo Premier bardzo dobre ... może i dobre, ale z tyłu przeleciały 10k km i zostały gołe blachy, więc nie polecam w ogóle, textary lepsze jednak. Co do takiego ogólnego działania, to na razie jeszcze będę śmiał tym sprzętem, jak doleci do 400k to będę się zastanawiał co dalej ...
Pozdro
Link
How far We can go ...