Legendarny 2JZ-GE

Legendarny 2JZ-GE

Postprzez GS300 » 7 lis 2013, o 19:13

Witam
Na tej stronie internetowej :
http://www.fanklubtoyota.pl/technologia/technologie-silnikowe/kultowe-silniki.html
czytałem troszkę na temat swojego silnika i nie wiem co o tym myśleć, można na tej stronie przeczytać :
"Od roku 1996, kiedy to pojawił się w silnikach JZ układ zmiennych faz zaworów ssących VVT-i, straciły one sporo ze swojej legendarnej trwałości."
więc jak to jest z tymi silnikami? :)
Avatar użytkownika
GS300
Lex user
 
Posty: 106
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 16:32
Model Lexusa: GS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez ledziu » 7 lis 2013, o 19:39

Pierniczenie :biggrin2:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1578
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez carsik » 7 lis 2013, o 19:56

no cóż. Ledziu jak zwykle ma rację
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1001
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez GS300 » 7 lis 2013, o 22:10

no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
Avatar użytkownika
GS300
Lex user
 
Posty: 106
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 16:32
Model Lexusa: GS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez krzywydg » 7 lis 2013, o 22:14

GS300 napisał(a):no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.

A jest to tak że jak nie będziesz robił z niego 700km + to to pytanie jest wogóle nie na miejscu.
PS. Legendarny to jest 2jz-GTE
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Obrazek
Avatar użytkownika
krzywydg
Lex Maniak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 00:42
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Model Lexusa: GS430 MK I
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez ledziu » 7 lis 2013, o 23:14

GS300 napisał(a):no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.


W czym jest problem??? silnik masz z supry no i jeszcze kilka innych podzespołów masz supry...
Z legendarną trwałością wszystko jest ok :biggrin2:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1578
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez Karol » 8 lis 2013, o 02:34

Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
Karol
Nowy lex user
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 13:10
Model Lexusa: IS
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez passat1978 » 8 lis 2013, o 11:38

Karol napisał(a):Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.

czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
Avatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
 
Posty: 583
Dołączył(a): 14 lis 2010, o 10:42
Lokalizacja: Łęczyca - Powidz
Model Lexusa: gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łęczyca

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez Picakus » 8 lis 2013, o 12:35

passat1978 napisał(a):
Karol napisał(a):Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.

czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?

2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI. :ok:
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości ;)
Między pierszymi UZetami były wyraźne różnice.
Obrazek
Ostatnio edytowano 8 lis 2013, o 13:47 przez Picakus, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Picakus
Lex user
 
Posty: 290
Dołączył(a): 16 mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pomiechówek

Re: Legendarny 2JZ-GE

Postprzez ledziu » 8 lis 2013, o 13:36

Picakus napisał(a):
passat1978 napisał(a):
Karol napisał(a):Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.

czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?

2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI. :ok:
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości ;)


Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1578
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Następna strona

Powrót do GS mk2 1997-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości