Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obalaledziu pisze:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.
Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US
Legendarny 2JZ-GE
- Picakus
- Lex user
- Posty: 278
- Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
- Model Lexusa: Zależnie od chwili
- Skąd:: Pomiechówek
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
-
- Lex Master
- Posty: 2490
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
Naj prościej i najszybciej było opisane na naszym forum dodam polskim forumPicakus pisze:Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obalaledziu pisze:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.
Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US
BeeMiX pisze:2JZ-GTE VVT-i i non-VVT-i ma taką samą wytrzymałość
2JZ-GE non-VVT-i powyzej 400KM wypada odprezyc grubsza uszczelka, potem wymiana tłoków. Korby takie same jak 2JZ-GTE
2JZ-GE VVT-i j/w PLUS dużo słabsze korby.
- GS300
- Lex user
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 lis 2013, o 16:32
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
czyli w GS300 3.0 222KM jest najgorszy silnik z tej gamy, ale to dalej silnik Lexusa więc dobry hihi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości