Legendarny 2JZ-GE

Awatar użytkownika
Picakus
Lex user
Posty: 278
Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: Picakus »

ledziu pisze:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obala ;)
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: ledziu »

Picakus pisze:
ledziu pisze:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obala ;)
Naj prościej i najszybciej było opisane na naszym forum :biggrin2: dodam polskim forum :laugh1:
BeeMiX pisze:2JZ-GTE VVT-i i non-VVT-i ma taką samą wytrzymałość
2JZ-GE non-VVT-i powyzej 400KM wypada odprezyc grubsza uszczelka, potem wymiana tłoków. Korby takie same jak 2JZ-GTE
2JZ-GE VVT-i j/w PLUS dużo słabsze korby.
Awatar użytkownika
GS300
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 1 lis 2013, o 16:32
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Mazowieckie
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: GS300 »

czyli w GS300 3.0 222KM jest najgorszy silnik z tej gamy, ale to dalej silnik Lexusa więc dobry :) hihi
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości