Strona 1 z 2

Legendarny 2JZ-GE

: 7 lis 2013, o 19:13
autor: GS300
Witam
Na tej stronie internetowej :
http://www.fanklubtoyota.pl/technologia ... lniki.html
czytałem troszkę na temat swojego silnika i nie wiem co o tym myśleć, można na tej stronie przeczytać :
"Od roku 1996, kiedy to pojawił się w silnikach JZ układ zmiennych faz zaworów ssących VVT-i, straciły one sporo ze swojej legendarnej trwałości."
więc jak to jest z tymi silnikami? :)

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 7 lis 2013, o 19:39
autor: ledziu
Pierniczenie :biggrin2:

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 7 lis 2013, o 19:56
autor: carsik
no cóż. Ledziu jak zwykle ma rację

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 7 lis 2013, o 22:10
autor: GS300
no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 7 lis 2013, o 22:14
autor: krzywydg
GS300 pisze:no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
A jest to tak że jak nie będziesz robił z niego 700km + to to pytanie jest wogóle nie na miejscu.
PS. Legendarny to jest 2jz-GTE

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 7 lis 2013, o 23:14
autor: ledziu
GS300 pisze:no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
W czym jest problem??? silnik masz z supry no i jeszcze kilka innych podzespołów masz supry...
Z legendarną trwałością wszystko jest ok :biggrin2:

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 8 lis 2013, o 02:34
autor: Karol
Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 8 lis 2013, o 11:38
autor: passat1978
Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 8 lis 2013, o 12:35
autor: Picakus
passat1978 pisze:
Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?
2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI. :ok:
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości ;)
Między pierszymi UZetami były wyraźne różnice.
Obrazek

Re: Legendarny 2JZ-GE

: 8 lis 2013, o 13:36
autor: ledziu
Picakus pisze:
passat1978 pisze:
Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?
2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI. :ok:
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości ;)
Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2: