Strona 1 z 2

Uszczelak 2jz-gte

: 7 gru 2013, o 14:01
autor: krzywydg
Jaką uszczelkę kupić do 2jz-ge, żeby odprężyć silnik tak do 500km, bez zmiany tłoków. Czy zwykłą z toyoty czy jakąś tuningową?? ;)

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 7 gru 2013, o 14:59
autor: ledziu
Ori gte

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 7 gru 2013, o 15:03
autor: krzywydg
ledziu pisze:Ori gte
Czyli Toyoto witaj!!! Kto ma rabaty?? najlepiej duże?? ;)

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 7 gru 2013, o 20:17
autor: ledziu
krzywydg pisze:
ledziu pisze:Ori gte
Czyli Toyoto witaj!!! Kto ma rabaty?? najlepiej duże?? ;)
Żeby było na 100% wklejam Ci link do strony BC
http://briancrower.com/makes/toyota/2jzge_misc.shtml
Uszczelki występują do gte i ge pod jednym numerem. W PL. jest przedstawiciel tej firmy może będzie miał od reki jedną sztukę.

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 8 gru 2013, o 02:08
autor: BeeMiX
Ale uszczelka od GTE jest grubsza niz od GE

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 8 gru 2013, o 04:46
autor: Karol
Z tego co wiem to uszczelki są takie same. GTE jest odprężony tłokami, więc po co mieli by robić grubszą uszczelke?

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 8 gru 2013, o 08:35
autor: carsik
uszczelki nie są te same, od gte jest sporo grubsza jeśli mówimy o oryginale z ASO

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 8 gru 2013, o 10:20
autor: krzywydg
uszczelki nie są te same, od gte jest sporo grubsza jeśli mówimy o oryginale z ASO
Dokładnie tak jest .numery też mają inne.. Niestety zamknęli mi serwis przed nosem i dopiero w poniedziałek zamówię. Dam znać ile to cudo mnie wyjdzie ;)

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 8 gru 2013, o 11:04
autor: ledziu
Właśnie w ge stosuje się uszcz. gte żeby odprężyć silnik. W BC te uszczelki są takie same bo w obu przybadkach odprężaja tak samo.
Numerami w ASO różnią się bo pewnie ge ma inna grubość ale pytałeś o odprężenie silnika pod T.

Re: Uszczelak 2jz-gte

: 8 gru 2013, o 11:22
autor: jankess
GTE jest odprężone tłokami i uszczelką.

uszczelka GTE ma 1.3mm.

wsadzaj do GE uszczelkę pod głowę z GTE


ps. czytałem temat o GE+T i uważaj na świece potrafią skruszyć się do cylindra oraz musza być sporo zimniejsze, na fajnej turbinie zrobili maksymalnie bodajże 450ps. (grubsze korbowody są w 2jzge z GS mk1 non vvti jaki ty masz blok?)