Witam, jestem posiada lexusa gs300 z 1999 roku w wersji angielskiej. Jak dobrze wiecie, jesli chcecie miec wiecej frajdy lexusem np podriftowac z miejsca lub spalić "kapcia" to nie dokońca da się ponieważ zaczyna się kręcić tylko jedno tylne koło. Ostatnio słyszałem że można się pozbyć tego problemu przy zablokowaniu tylnego dyferencjału. Chciałem sie dowiedzieć w jaki sposób można zablokować ten dyferencjał?
Z góry dzięki za pomoc;)
lexus gs300 anglik jak zablokować tylny dyferencjał?
- lexusgs300anglik
- Lex user
- Posty: 70
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 19:57
- Model Lexusa: gs300+is200
- Skąd:: bytom
- Kontakt:
- Travis
- Lex Master
- Posty: 1441
- Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Nowy Targ
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
Re: lexus gs300 anglik jak zablokować tylny dyferencjał?
Zmieniając dyferencjał posiadający mmechanizm Torsena czyli potocznie lsd. Temat był już wałkowany w temacie auta użytkownika legato.
Pamiętaj że nawet mając dyfer z lsd i tak się nie podkręcisz bo nawet przy wyłączonym vsc ono dalej działa tylko kontrola trakcji jest wyłączona.
Pamiętaj że nawet mając dyfer z lsd i tak się nie podkręcisz bo nawet przy wyłączonym vsc ono dalej działa tylko kontrola trakcji jest wyłączona.
-
- Lex user
- Posty: 68
- Rejestracja: 5 mar 2014, o 15:14
- Model Lexusa: S13
- Skąd:: Wwa
- Kontakt:
Re: lexus gs300 anglik jak zablokować tylny dyferencjał?
Nie wiem jeszcze jaka jest konstrukacja dyfra w GS, ale w nissanach można zastosować podkładki, które zacieśniają nawet most bez LSD. Można uzyskać taki efekt jak przy zaspawanym moście, ale nie jest to zalecane do codziennej jazdy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości