Witam,
Od jakiegoś czasu zmagałem się z wyciekiem w okolicach paska rozrządu.
Po wymianie uszczelniaczy na wałkach rozrządu przez chwilę był spokój, później znów zaczął pojawiać się olej. Niestety pasek tak skutecznie go "rozprowadzał" po całym wnętrzu obudowy i elementach rozrządu, że trudno było znaleźć źródło. Podejrzany był uszczelniacz na wale bo tam było najbardziej mokro, niestety po rozebraniu rozrządu okazało się że uszczelniacz jest szczelny. Wszystko zostało wymyte i złożone.
Przebieg samochodu to ok. 280 kkm (licznikowy, nie mam 100% pewności że jest autentyczny).
Po kilku dniach jazdy, znów pojawił się olej, na szczęście w takich ilościach że udało się źródło wycieku: jest to usterka która jest pokazana na tym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=1KQGRulDJSk
Czy ktoś z forumowiczów spotkał się już z takim wyciekiem?
Czy jest szansa dostać gdzieś taki oring?
Czy lepiej nie bawić się z naprawą i kupić całe koło z przestawiaczem?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
Pozdrawiam,
Mariusz