Strona 1 z 1

GS MKII - 2JZ-D87

: 2 gru 2014, o 16:27
autor: MJW
Witam,

Czy słupki silnika w przedlifcie (2JZ-GE) i polifcie ("dooznaczenie" -D87) się czymś różnią?

Z góry dzięki za info

Re: GS MKII - 2JZ-D87

: 2 gru 2014, o 18:10
autor: BeeMiX
Nie

: 3 gru 2014, o 10:19
autor: MJW
Dziękuje za konkretną odpowiedź ;)
Ciekawe swoją drogą dlaczego silniki(golasy) z polifta (219KM) cenią sobie zdecydowanie bardziej i argumentem nie są chociażby ich mniejsze przeloty....

Re:

: 3 gru 2014, o 10:29
autor: ledziu
MJW pisze:Dziękuje za konkretną odpowiedź ;)
Ciekawe swoją drogą dlaczego silniki(golasy) z polifta (219KM) cenią sobie zdecydowanie bardziej i argumentem nie są chociażby ich mniejsze przeloty....
Bo to nie ma znaczenia... tak jak wszyscy mówią że 3uz jest słabszy od 1uz tylko jakie ma to znaczenie dla kogoś kto nie kręci niuta...

A co do samych przelotów to nie wiem czy są mniejsze czy większe ważne co i jak mogą obsłużyć więc mówienie o tym jest jak zawsze podniecające ale tylko dla tuningowców teoretyków :biggrin2:

Re: Re:

: 3 gru 2014, o 12:07
autor: MJW
ledziu pisze: A co do samych przelotów to nie wiem czy są mniejsze czy większe ważne co i jak mogą obsłużyć więc mówienie o tym jest jak zawsze podniecające ale tylko dla tuningowców teoretyków :biggrin2:
Sorry ledziu za mój "slogan" bo z niego wynikło małe zamieszanie...pisząc "przeloty" miałem na myśli przebiegi silników oferowanych na rynku wtórnym do sprzedaży ;)
A moje pytanie było czysto pragmatyczne bo będzie do przełożenia silnik w GSie a kogo zapytać jak nie was :podziw:

Re: GS MKII - 2JZ-D87

: 3 gru 2014, o 12:11
autor: ledziu
Sorki :piwo: myślałem że masz plany co do "przelotów" głowicy w celu wejścia na wyżyny pałera :biggrin2: