Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
-
- Lex user
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 lip 2018, o 09:27
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
Upatrzylem sobie model ktory bym chcial kupić GS mk3. W zwiazku z tym monitoruje od poł roku rynek ogłoszeń lexusów i widzę że jest bardzo mała podaż GS mk3 z silnikiem do lpg w tym modelu tylko 4.3.
Obecnie jeden egzemplarz za 57tys
Narodził się w mojej głowie pomysł wrzucenia do budy GS mk3 silnika sprawdzonego i zarazem dobrze współpracującego z LPG.
Silnik 4.3 3UZ o koszt ok 6 tyś a 2jz 3-4 tyś
Skrzynia GS430 MK3 to A761E
Skrzynia GS300 mk3 to A760E
Skrzynia gs300 mk2 to A650E
Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie w takiej przekładce ? Co ze skrzynia bedzie pasowala ?
Może ktoś już to w Polsce robił?
Obecnie jeden egzemplarz za 57tys
Narodził się w mojej głowie pomysł wrzucenia do budy GS mk3 silnika sprawdzonego i zarazem dobrze współpracującego z LPG.
Silnik 4.3 3UZ o koszt ok 6 tyś a 2jz 3-4 tyś
Skrzynia GS430 MK3 to A761E
Skrzynia GS300 mk3 to A760E
Skrzynia gs300 mk2 to A650E
Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie w takiej przekładce ? Co ze skrzynia bedzie pasowala ?
Może ktoś już to w Polsce robił?
-
- Lex user
- Posty: 233
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
- Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
- Skąd:: 3City
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
Przeglądając forum pewnie natknąłeś się, że do GS300 MK.3 jest instalacja Prins (mam od czerwca auto, które z tą instalką zrobiło 160 kkm) więc nie tylko GS430...
Myślę, że jazda z przekładkami, zgrywaniem mechaniki i elektroniki sporo przekroczy finansowo koszt instalacji Prinsa. O tzw. nerwach nawet nie wspomnę.
Z drugiej strony... masz Pan piniąc, Pan się bawisz
Myślę, że jazda z przekładkami, zgrywaniem mechaniki i elektroniki sporo przekroczy finansowo koszt instalacji Prinsa. O tzw. nerwach nawet nie wspomnę.
Z drugiej strony... masz Pan piniąc, Pan się bawisz
-
- Lex user
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 maja 2018, o 20:05
- Model Lexusa: GS430 / RX400h / ES300
- Skąd:: mała polska
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
Jak lubię wszelkie swapy, mody i inne kombinacje, tak w życiu bym się nie wziął za swap, którego efektem będzie coś, co można po prostu kupić.
Szukaj aż znajdziesz. Na pewno będzie to lepsze rozwiązanie, chyba, że będziesz miał idealną budę 300 i kompletnego 430 jako dawcę, po jakimś dzwonie w tył, dachu, czy innym gradobiciu, wtedy moooże miałoby to jakiś sens ekonomiczny.
Szukaj aż znajdziesz. Na pewno będzie to lepsze rozwiązanie, chyba, że będziesz miał idealną budę 300 i kompletnego 430 jako dawcę, po jakimś dzwonie w tył, dachu, czy innym gradobiciu, wtedy moooże miałoby to jakiś sens ekonomiczny.
-
- Lex user
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 paź 2011, o 14:24
- Model Lexusa: NX300h
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
Cześć, 2JZ jest słabszy w serii od 3.0V6. Miałbyś najwolniejszego GS-a mk III na świecie dla oszczędności jeżdżenia na lpg.
Grupa 86 wstawiła tam ten silnik, a więc się da, tylko ten oczywiście jest przygotowany do driftu i ma coś około 500 koni.
Nie myślałeś żeby poszukać GS430 na innych rynkach?
Pzdr
Grupa 86 wstawiła tam ten silnik, a więc się da, tylko ten oczywiście jest przygotowany do driftu i ma coś około 500 koni.
Nie myślałeś żeby poszukać GS430 na innych rynkach?
Pzdr
-
- Nowy lex user
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 15:15
- Model Lexusa: Gs
- Skąd:: Zamosc
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
Nie zawsze moc jest najważniejsza
https://spidersweb.pl/autoblog/ferrari- ... lexus/amp/
https://spidersweb.pl/autoblog/ferrari- ... lexus/amp/
-
- Lex user
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 lip 2018, o 09:27
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
d_artanian pisze:Cześć, 2JZ jest słabszy w serii od 3.0V6. Miałbyś najwolniejszego GS-a mk III na świecie dla oszczędności jeżdżenia na lpg.
Grupa 86 wstawiła tam ten silnik, a więc się da, tylko ten oczywiście jest przygotowany do driftu i ma coś około 500 koni.
Nie myślałeś żeby poszukać GS430 na innych rynkach?
Pzdr
Próbowałem licytować na aukcji w USA mk3 GS430 ale jest ich dosłownie 1-2 sztuki ceny ładnych dochodzą do nieopłacalnych wartości albo złom.
W Europie nie mam możliwości jechać samemu i szczerze nie chce mi się zrobić 1 000 km i kupić kota w worku.
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
Nie rozumiem...kota w worku nie chcesz więc czemu nie bierzesz z Polski? 1000km nie chcesz jechać a chcesz swapa?S600 pisze:d_artanian pisze:Cześć, 2JZ jest słabszy w serii od 3.0V6. Miałbyś najwolniejszego GS-a mk III na świecie dla oszczędności jeżdżenia na lpg.
Grupa 86 wstawiła tam ten silnik, a więc się da, tylko ten oczywiście jest przygotowany do driftu i ma coś około 500 koni.
Nie myślałeś żeby poszukać GS430 na innych rynkach?
Pzdr
Próbowałem licytować na aukcji w USA mk3 GS430 ale jest ich dosłownie 1-2 sztuki ceny ładnych dochodzą do nieopłacalnych wartości albo złom.
W Europie nie mam możliwości jechać samemu i szczerze nie chce mi się zrobić 1 000 km i kupić kota w worku.
-
- Lex user
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 lip 2018, o 09:27
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
W Polsce nie biorę bo jest jedna sztuka w ogłoszeniach w dodatku właściciel wycenia go na 57tyś a uwazam ze to dużo jak za 2006r.
Co do Swap-a założyłem na forum temat bo jestem ciekaw opini i doświadczeń z tym modelem. Jak któryś z forumowiczów miałby wiedzę i doświadczenie do pewnie bym w to wszedł. Moze 2jz byłby troche słaby ale 4.3 to już inna bajka.
Co do Swap-a założyłem na forum temat bo jestem ciekaw opini i doświadczeń z tym modelem. Jak któryś z forumowiczów miałby wiedzę i doświadczenie do pewnie bym w to wszedł. Moze 2jz byłby troche słaby ale 4.3 to już inna bajka.
-
- Lex user
- Posty: 226
- Rejestracja: 4 lip 2017, o 09:45
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Kozienice
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
Jak przypilnujesz portali to spokojnie poniżej 50k trafisz 430. Kwestia tylko czego oczekujesz.
Bo jak 13 letniego auta bez wkładu jak z salonu się nie kupi.
Nawet takim za 57koła, jak zaczniesz jeździć to zaraz trzeba będzie pchać kase, nikt czasu nie zatrzyma.
A nie tylko przebieg zużywa auta. O czym nie wszyscy pamiętają.
Ładne auta w dobrej cenie, często w godzinę po wystawieniu już są praktycznie sprzedane.
Co do samego swapa, to jedynie jak byś miał ładną budę z padniętym silnikiem za jakieś grosze, to może było by warto.
Inaczej wsadzenie 4.3 do tego lpg i problemy mniejsze czy większe związane z tą operacją wygenerują duże koszta.
Bo jak 13 letniego auta bez wkładu jak z salonu się nie kupi.
Nawet takim za 57koła, jak zaczniesz jeździć to zaraz trzeba będzie pchać kase, nikt czasu nie zatrzyma.
A nie tylko przebieg zużywa auta. O czym nie wszyscy pamiętają.
Ładne auta w dobrej cenie, często w godzinę po wystawieniu już są praktycznie sprzedane.
Co do samego swapa, to jedynie jak byś miał ładną budę z padniętym silnikiem za jakieś grosze, to może było by warto.
Inaczej wsadzenie 4.3 do tego lpg i problemy mniejsze czy większe związane z tą operacją wygenerują duże koszta.
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Swap GS300 MK3 na 2jz lub 3uz
57k.za dużo hmm a negocjowałeś? A ile wyceniasz ryzyko nieudanego wyjazdu za granice po auto za zdjęcia? A ile wyceniasz możliwość pojechania do warsztatu (może być też Aso)? Pytam bo przy swapie to 57k będzie cienko i to bardzo...
Więc policz sobie jeżeli znajdziesz 430kę za 10k.eur. to masz 43k.pln.+2k.transport+3,5-4,5k.pln papiery=49-50k. Więc jak stargujesz do 54-55k.to nie uważasz że 5k.za przywilej obejrzenia auta i w razie czego rezygnacji...nie jest wygórowane żądanie. A jak chcesz poniżej 10k.eur.430 mk3 to już współczuje wyjazdu szczególnie z centusiowatym podejściem do motoryzacji.
Więc policz sobie jeżeli znajdziesz 430kę za 10k.eur. to masz 43k.pln.+2k.transport+3,5-4,5k.pln papiery=49-50k. Więc jak stargujesz do 54-55k.to nie uważasz że 5k.za przywilej obejrzenia auta i w razie czego rezygnacji...nie jest wygórowane żądanie. A jak chcesz poniżej 10k.eur.430 mk3 to już współczuje wyjazdu szczególnie z centusiowatym podejściem do motoryzacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości