[is 200] Bicie tylnej piasty
: 19 lut 2015, o 19:32
Witam
Dziś zmieniałem szczeki od recznego w moim ISie. Lewe koło poszło gładko prawe też ale jak już miałem konczy zauważyłem że gdy złapie za szpilki, piaste i poruszam to jest tam dosc wyczuwalny luz. Niewiem czy był wczesniej jakos nie zauważyłem, spier... cos przy wymianie szczek raczej tez nie zepsułem no bo co i jak. nie uzywa sie tam mlotkow ani innego ciezkiego sprzetu.
Przy jezdzie raczej nie jest nic odczuwalne nie buja samochodem ani zadne inne wygibasy sie nie dzieja.
Sprawdziłem w drugim kole tam ani drgnie, skrecilem to postawiłem na kole sprobowałem dokrecic nakretke na wieloklinie ale dalej nie pojdzie.
Wygląda to na łozysko. miał ktos cos podobnego???
Podobno z przodu mozna usunac takie luzy dokrecajac tam jakas nakretke niewiem dokladnie nie wnikalem w przednie zawieszenie za bardzo. Da sie moze taki myk zastosowac na tyle???
A jak nie to wymiana tylnego lozyska jak tam wyglada idzie razem z piastą czy samo łożysko?? A moze lepiej kupic cała uzywana dobra zwrotnice??
A no i chcialbym dodac ze ta zwrotnica była juz wymieniana gdyz wczesniejsza zmierzya sie z kraweznikiem i skrzywił sie wąs od wachacza. Mam jeszcze ta stara zwrotnice na niej tez jest taki8 sam luz jak na obecnej....
Dziś zmieniałem szczeki od recznego w moim ISie. Lewe koło poszło gładko prawe też ale jak już miałem konczy zauważyłem że gdy złapie za szpilki, piaste i poruszam to jest tam dosc wyczuwalny luz. Niewiem czy był wczesniej jakos nie zauważyłem, spier... cos przy wymianie szczek raczej tez nie zepsułem no bo co i jak. nie uzywa sie tam mlotkow ani innego ciezkiego sprzetu.
Przy jezdzie raczej nie jest nic odczuwalne nie buja samochodem ani zadne inne wygibasy sie nie dzieja.
Sprawdziłem w drugim kole tam ani drgnie, skrecilem to postawiłem na kole sprobowałem dokrecic nakretke na wieloklinie ale dalej nie pojdzie.
Wygląda to na łozysko. miał ktos cos podobnego???
Podobno z przodu mozna usunac takie luzy dokrecajac tam jakas nakretke niewiem dokladnie nie wnikalem w przednie zawieszenie za bardzo. Da sie moze taki myk zastosowac na tyle???
A jak nie to wymiana tylnego lozyska jak tam wyglada idzie razem z piastą czy samo łożysko?? A moze lepiej kupic cała uzywana dobra zwrotnice??
A no i chcialbym dodac ze ta zwrotnica była juz wymieniana gdyz wczesniejsza zmierzya sie z kraweznikiem i skrzywił sie wąs od wachacza. Mam jeszcze ta stara zwrotnice na niej tez jest taki8 sam luz jak na obecnej....