Luz przy energicznym kreceniu kierownicą
: 29 maja 2016, o 21:35
Witam
Wymienilem cale zawieszenie przod, tuleje - poluretan, sworznie - dol ASO, gora - 555, koncowki drazków kierwoniczych - ASO, łaczniki - MOOG; gumy pod stabilizatorem - ASO. A jednak dalej nie jest do konca idealnie.
Przy szybkich, krotkich i energicznych ruchach kierwonica prawo lewo wyczuwalny jest delikatny luz - co to może być ? Drążki kierownicze do wymiany a moze maglownica sie wykancza ?
Drugim problemem jest taki odglos jakby cos przeskakiwalo (takie lekkie pukniecie) z prawej strony przy mocnym skrecaniu przy sporej predkosci. Wystepuje to w sytuacji kiedy prawy przód jest mocno obciazony lub odciązony przy skręcaniu. Ma ktos moze jakies sugestie, ewentualnie przerabial podobny problem ?
Tak pozatym mam pytania zwiazane z tymi bolaczkami:
1. Jakie są objawy zuzytych tulei mocujacych maglownice ?
2. Jakie są objawy wykonczonego gornego mocowania amortyzatora ?
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie lub wlasne doswiadczenia.
Wymienilem cale zawieszenie przod, tuleje - poluretan, sworznie - dol ASO, gora - 555, koncowki drazków kierwoniczych - ASO, łaczniki - MOOG; gumy pod stabilizatorem - ASO. A jednak dalej nie jest do konca idealnie.
Przy szybkich, krotkich i energicznych ruchach kierwonica prawo lewo wyczuwalny jest delikatny luz - co to może być ? Drążki kierownicze do wymiany a moze maglownica sie wykancza ?
Drugim problemem jest taki odglos jakby cos przeskakiwalo (takie lekkie pukniecie) z prawej strony przy mocnym skrecaniu przy sporej predkosci. Wystepuje to w sytuacji kiedy prawy przód jest mocno obciazony lub odciązony przy skręcaniu. Ma ktos moze jakies sugestie, ewentualnie przerabial podobny problem ?
Tak pozatym mam pytania zwiazane z tymi bolaczkami:
1. Jakie są objawy zuzytych tulei mocujacych maglownice ?
2. Jakie są objawy wykonczonego gornego mocowania amortyzatora ?
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie lub wlasne doswiadczenia.