Witam dzisiaj wszedłem pod auto bo szarpie przy dodawaniu /odpuszczaniu gazu i tak ;
image hosting over 5mb
Według mnie to mocowanie już nie spełnia swojego zadania
Dodatkowo łapiąc za półoś i ruszając góra/dół jest luz w miejscu zaznaczonym na zdj.3-4 mm jest to mocno wyczuwalne
image hosting without account
i na koniec przy kręceniu wałem wygląda to tak:
https://www.youtube.com/watch?v=IznPShT ... e=youtu.be
Czy dyfer już jest wytrzaskany bo chyba tak nie ma być?
Proszę o diagnozę dyfru
- bulikcbr
- Lex user
- Posty: 288
- Rejestracja: 15 mar 2012, o 20:42
- Model Lexusa: był IS 200 jest RX 400
- Skąd:: Gliwice
- Kontakt:
-
- Lex user
- Posty: 72
- Rejestracja: 13 sty 2015, o 22:00
- Model Lexusa: is
- Skąd:: wołomin
- Kontakt:
Re: Proszę o diagnozę dyfru
U mnie też występuje szarpanie i tak jak u Ciebie mam luz na półosiach i luz na przełożeniu dyfra tutaj nawet nie wiem czy nie większy.Nie wiem czy to odpowiada za szarpnięcia z tego co się orientuje to te luzy powodują głuche uderzenie przy szybkiej zmianie biegu.
- bulikcbr
- Lex user
- Posty: 288
- Rejestracja: 15 mar 2012, o 20:42
- Model Lexusa: był IS 200 jest RX 400
- Skąd:: Gliwice
- Kontakt:
Re: Proszę o diagnozę dyfru
Nikt?
Czy sprawny dyfer ma sie zachowywać tak że jak złapie za wał a drugą ręką za półoś to między jednym a drugim podczas kręcenia nie ma być żadnych luzów?
Czy sprawny dyfer ma sie zachowywać tak że jak złapie za wał a drugą ręką za półoś to między jednym a drugim podczas kręcenia nie ma być żadnych luzów?
-
- Lex user
- Posty: 72
- Rejestracja: 13 sty 2015, o 22:00
- Model Lexusa: is
- Skąd:: wołomin
- Kontakt:
Re: Proszę o diagnozę dyfru
I jak tam robiłeś coś z tym dyfrem ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości