ccamillo pisze:Witam
Jak Wam się Is prowadzi na wprost?
Mój jakoś delikatnie wężykuje, tzn. jak lekko skręcę w lewo to jedzie w lewo, jak w prawo to w prawo, generalnie wydaje mi sie, że ma problem z prostowaniem kół. W długich łukach jest OK, ładnie jedzie.
Byłem na geometrii w trzech różnych miejscach i jest OK.
Trochę lepiej się prowadzi jak ciśnienie w oponach ma powyżej 2,5 ... ale to nie jest rozwiązanie.
Będziesz zawiedziony tym co napiszę ale przeczytaj do końca ...
Jeśli kupiłeś ten samochód to znaczy, że chciałeś mieć lekko sportową maszynkę z lekko sportowym zacięciem. Również miałem na początku problemy z prowadzeniem tego samochodu, a to dlatego, że był to mój pierwszy tylnonapędowiec z większym silnikiem. Rozmawiałem z wieloma mechanikami na ten temat, aż trafiłem na geometrię do Franko. Franko jest dużym chłopcem i jeździ tylko BMW, jak mu powiedziałem o problemach z moim samochodem to chciał się przejechać, więc dostał. Ale po skończonej jeździe oznajmił mi, że ten typ tak ma i dodał, żebym nauczył się jeździć ... bo kupiłem bardzo czuły samochód który nie lubi jeździć po długich prostych, bo jest to samochód do pokonywania zakrętów. Stąd tylny napęd duży silnik i bardzo czuły układ kierowniczy ...
Jeśli przy hamowaniu (przyspieszaniu) Ci nie myszkuje tzn, że wszystko jest w porządku. I naucz się nim jeździć
U mnie po wymianie całego przedniego zawieszenia (wahacz prosty, boczny i sworzeń) był problem z ułożeniem. Po około 1-2k km zaczęło mi ciąć oponki na przodzie. Był to problem ułożenia się gum na wahaczach. Po zrobieniu zbieżności zrobiłem już 50 tyś i żadnych problemów
To auto wbrew pozorom wybacza ogromne błędy w prowadzeniu się, ale najpierw trzeba nabrać do niego delikatnej dłoni
Samochód nienawidzi kolein, co w przednionapędowcach nie jest tak odczuwalne. A i żeby nie było jeździłem między czasie dużo BMW 330d i prowadziło się dużo gorzej ...
Przy dużych prędkościach jest dobrze ... tak do 100km/h źle mi się prowadzi, tzn. źle mi się nim jedzie.
Sam sobie odpowiedziałeś. Wyjątkowo lekki lekki tył, pcha wyjątkowo ciężki przód + maksymalny możliwy do osiągnięcia rozstaw osi (krótkie zwisy) ...