To jest tarcza oryginał z tłumnikamicarsik pisze:czy ktoś próbował zmiany na zwykłe koło zamachowe ze sprzęgłem z tłumikami drgań w tarczy sprzęgła?
[is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
- CICHY
- Lex user
- Posty: 44
- Rejestracja: 1 maja 2012, o 22:40
- Model Lexusa: is300
- Skąd:: Luton
- Lokalizacja: Luton
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
dlaczego miałoby sie nie dać? Docisk ten sam, różnica jest tylko w tarczy sprzęgła.michalm320 pisze:Mnie ciekawi czy da się założyć zamach + sprzęgło od IS-a po lifcie?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- michalm320
- Lex Master
- Posty: 1249
- Rejestracja: 20 lip 2011, o 21:20
- Model Lexusa: Celica VII
- Skąd:: Tomaszów Maz./Turek
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
Chętnie bym zmienił na sztywny zamach, można by wtedy trochę się zabawić tym autem a tak to strach....
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
lekkie koła czekają tylko pytanie jak tarcza sprzegła będzie się lubiła ze sztywnym kołem, czy może tarczę też trzeba by podmienić na cos innego.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- kolunio
- Lex user
- Posty: 274
- Rejestracja: 11 sie 2011, o 10:52
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Sosnowiec
- Kontakt:
Odp: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
Panowie a czy to jest sprawdzona i potwierdzona informacja ze isy po lifcie nie miały już dwumasu?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, o 13:27 przez kolunio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Lex Driver
- Posty: 515
- Rejestracja: 22 sie 2011, o 23:02
- Model Lexusa: is 200
- Skąd:: Ruda Śląska
- Kontakt:
- dS
- Lex Master
- Posty: 2932
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
w poliftach również występowały dwumasy
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
no to zdecydowanie bardziej wolę lite koło z normalnym sprzęgłem. Trochę tylko drogi jet taki lekki zamach do GXE ale przynajmniej spokój na zawsze i moment z silnika będzie obojętny.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- CICHY
- Lex user
- Posty: 44
- Rejestracja: 1 maja 2012, o 22:40
- Model Lexusa: is300
- Skąd:: Luton
- Lokalizacja: Luton
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
OK lite koło ale pytanie ?Jak się będzie sprawować skrzynia biegów, za niezawodne nie uchodzą .carsik pisze:no to zdecydowanie bardziej wolę lite koło z normalnym sprzęgłem. Trochę tylko drogi jet taki lekki zamach do GXE ale przynajmniej spokój na zawsze i moment z silnika będzie obojętny.
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posty: 793
- Rejestracja: 9 lis 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Kontakt:
Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .
Witam
Pomysł jest ogólnie całkiem spoko. Skrzynia powinna dać radę, to tylko 155 koni a nie 300, moment jest i tak dużo łagodniejszy od diesla z turbiną, więc jak tam wytrzymuje to tutaj uwierz mi nie będzie żadnego problemu. Do tego jeszcze dochodzi silnik sześciocylindrowy a nie 4 jak to jest w ciągnikach. Jeśli ktoś zna zasadę działania koła dwumasowego to wie o czym mówię ... Szarpnięcia przy pracy tłoków są duże mniejsze ponieważ rozkładają się na każdy cylinder z którego jest dużo mniej mocy niż z cylindra silnika R4. Jeśli wziąć pod uwagę, że szły normalne koła zamachowe, to jest to tylko potwierdzenie, że wytrzyma ...
Jutro zadzwonię do serwisu i zobaczę co oni powiedzą na temat koła dwumasowego i is200.
Mój model jest poliftowy i mam zrobione 270 kkm, więc jak by miało paść, to pewnie by już padło. Na tą chwilę planuję tylko wymianę tarczy, docisku. Sprawdzałem to w na toyodiy i w dziale sprzęgła i docisku nie ma nic na temat koła dwumasowego w moim numerze vin.
I tak pobawiłem się trochę:
13450‑70010 (01/1999 - 02/2002) - dwumas
13450‑70011 (03/2002 - 07/2002) - dwumas
13450‑0W030 (08/2002 - 06/2005 ) - prawdopodobnie normalne koło zamachowe - jedynym potwierdzeniem tego są ceny części, dwumas kosztuje 1475 $ a to drugie coś 1175 $
Czyli wersja koła zamachowego/dwumasowego nie implikuje się z faceliftem, ponieważ facelift szedł od 06/2001 do 06/2005
Także następnym razem, warto poszukać i wiedzieć
Pozdrawiam
Link
Pomysł jest ogólnie całkiem spoko. Skrzynia powinna dać radę, to tylko 155 koni a nie 300, moment jest i tak dużo łagodniejszy od diesla z turbiną, więc jak tam wytrzymuje to tutaj uwierz mi nie będzie żadnego problemu. Do tego jeszcze dochodzi silnik sześciocylindrowy a nie 4 jak to jest w ciągnikach. Jeśli ktoś zna zasadę działania koła dwumasowego to wie o czym mówię ... Szarpnięcia przy pracy tłoków są duże mniejsze ponieważ rozkładają się na każdy cylinder z którego jest dużo mniej mocy niż z cylindra silnika R4. Jeśli wziąć pod uwagę, że szły normalne koła zamachowe, to jest to tylko potwierdzenie, że wytrzyma ...
Jutro zadzwonię do serwisu i zobaczę co oni powiedzą na temat koła dwumasowego i is200.
Mój model jest poliftowy i mam zrobione 270 kkm, więc jak by miało paść, to pewnie by już padło. Na tą chwilę planuję tylko wymianę tarczy, docisku. Sprawdzałem to w na toyodiy i w dziale sprzęgła i docisku nie ma nic na temat koła dwumasowego w moim numerze vin.
I tak pobawiłem się trochę:
13450‑70010 (01/1999 - 02/2002) - dwumas
13450‑70011 (03/2002 - 07/2002) - dwumas
13450‑0W030 (08/2002 - 06/2005 ) - prawdopodobnie normalne koło zamachowe - jedynym potwierdzeniem tego są ceny części, dwumas kosztuje 1475 $ a to drugie coś 1175 $
Czyli wersja koła zamachowego/dwumasowego nie implikuje się z faceliftem, ponieważ facelift szedł od 06/2001 do 06/2005
Także następnym razem, warto poszukać i wiedzieć
Pozdrawiam
Link
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, o 19:46 przez LinkPL, łącznie zmieniany 1 raz.
How far We can go ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości