Most IS200

Most IS200

Postprzez marcin_grw » 22 sie 2013, o 16:50

Witam
Mam spory luz na moście, co wiąże się z jego wymianą bądź naprawą. Moje pytanie jest następujące, czy most od lexusa z automatyczną skrzynią biegów będzie pasował do is-a z manualną skrzynią? Czy ktoś może ma ewentualnie namiary na kogoś kto zajmuje się naprawą mostów napędowych, najlepiej z mazowieckiego?
marcin_grw
Nowy lex user
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 00:20
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Garwolin

Re: Most IS200

Postprzez krzywydg » 22 sie 2013, o 17:03

Nie wiem kolego co chcesz naprawiać, bo dyfer z allegro to ok 200zł, no chyba, że masz szpere ale też obawiam sie, że naprawa przewyższ koszt kupienia "nowego"
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Obrazek
Avatar użytkownika
krzywydg
Lex Maniak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 00:42
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Model Lexusa: GS430 MK I
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Odp: Most IS200

Postprzez dead_beat » 22 sie 2013, o 17:28

W razie czego mogę sprzedać swój stary bez LSD, 100% sprawny.

wysłane z Motorola RAZR za pomocą TapaTalk 2
Avatar użytkownika
dead_beat
Lex Driver
 
Posty: 600
Dołączył(a): 20 lut 2012, o 16:41
Lokalizacja: Starowola
Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WWL

Re: Most IS200

Postprzez marcin_grw » 22 sie 2013, o 17:30

A jaka jest sytuacja z mostem od samochodu z automatem? To jest ten sam co w manualu czy różnią się od siebie?
marcin_grw
Nowy lex user
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 00:20
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Garwolin

Odp: Most IS200

Postprzez dead_beat » 22 sie 2013, o 17:48

Chyba takie same, ja mam manuala.

wysłane z Motorola RAZR za pomocą TapaTalk 2
Avatar użytkownika
dead_beat
Lex Driver
 
Posty: 600
Dołączył(a): 20 lut 2012, o 16:41
Lokalizacja: Starowola
Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WWL

Re: Most IS200

Postprzez krzywydg » 22 sie 2013, o 18:00

marcin_grw napisał(a):A jaka jest sytuacja z mostem od samochodu z automatem? To jest ten sam co w manualu czy różnią się od siebie?

sprawdz sobie kolego pod maska,co masz napisane na tabliczce znamionowej ale wczesniej przeczytaj temat "is200 lsd" i bedziesz mial jasnosc;-) od automatu tyz podejdzie
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Obrazek
Avatar użytkownika
krzywydg
Lex Maniak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 00:42
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Model Lexusa: GS430 MK I
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Most IS200

Postprzez LinkPL » 22 sie 2013, o 18:12

Może podejść, ale będzie miał inne przełożenia na kole atakującym i inaczej pewnie będzie jeździł ... W automacie jest 5 biegów a przy skrzyni manualnej 6 ... więc 100% zgodność to nie będzie na pewno ...

Pozdrawiam
Ł.
How far We can go ...
Avatar użytkownika
LinkPL
Lex Maniak
 
Posty: 788
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 00:59
Lokalizacja: Iłża
Model Lexusa: GS430 UZS190, T4R
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Iłża

Re: Most IS200

Postprzez Bania » 23 sie 2013, o 18:10

LinkPL napisał(a):W automacie jest 5 biegów a przy skrzyni manualnej 6 ... więc 100% zgodność to nie będzie na pewno ...


5 biegów w IS200 A/T ? Pierwsze słyszę, u mnie są 4 biegi do przodu...
...no matter how hard u try, u can't stop me now...
Avatar użytkownika
Bania
Lex user
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 12:59
Model Lexusa: IS200 A/T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: T K

Re: Most IS200

Postprzez LinkPL » 23 sie 2013, o 21:11

Bania napisał(a):
LinkPL napisał(a):W automacie jest 5 biegów a przy skrzyni manualnej 6 ... więc 100% zgodność to nie będzie na pewno ...


5 biegów w IS200 A/T ? Pierwsze słyszę, u mnie są 4 biegi do przodu...


Strzelałem, że ma 5 ale jak ma 4 to z pewnością będzie miał inne przełożenie na tylnym dyfrze ... Pewnie zakładając dyfer od A/T do manuala, wzrośnie w dużym stopniu prędkość maksymalna, ale spadnie przyspieszenie ...

Z ciekawości sprawdziłem na toyodiy.com i automat ma przełożenia 41:10 = 4,1 a manual 43:11 = 3,909
Zakładając, że VMax dla M/T i A/T = 220 km/h.

Wniosek:
dyfer z A/T do M/T = większa szybkość maksymalna - słabsze przyspieszenie. VMax 230,7 km/h
dyfer z M/T do A/T = lepsze kopyto - mniejsza szybkość maksymalna. VMax 209,75 km/h

Obliczenia są oczywiście czysto teoretyczne ...

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
Avatar użytkownika
LinkPL
Lex Maniak
 
Posty: 788
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 00:59
Lokalizacja: Iłża
Model Lexusa: GS430 UZS190, T4R
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Iłża

Re: Most IS200

Postprzez michalm320 » 26 sie 2013, o 14:57

Im krótszy most tym lepsze przyspieszenie. Więc im większa wartość przełożenia mostu tym lepiej. Tak więc może się okazać że przekładając most 4,1 z A/T do manuala o wartości 3,9 da nam lepsze przyspieszenie ale mniejszą prędkość max.
Obrazek
Avatar użytkownika
michalm320
Lex Master
 
Posty: 1278
Dołączył(a): 20 lip 2011, o 21:20
Model Lexusa: Celica VII
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tomaszów Maz./Turek

Następna strona

Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość