Strona 6 z 6

Re: Most IS200

PostNapisane: 1 lut 2017, o 12:57
przez Solik88
Czyli wynika z tego, ze most z manuala jest troche krótszy... Zastanawiam sie nad zmiana mostu zeby wydłużyć biegi w swoim aucie :) aktualnie mam A02B czyli torsen 4.1 ratio chcialbym tak 3,7...

PostNapisane: 1 lut 2017, o 12:59
przez Damian87
Dokładnie 3.909 ratio które podałeś dotyczy altezzy.

Re: Most IS200

PostNapisane: 13 maja 2018, o 20:44
przez Dragonn
Odgrzeję trochę temat.
Dużo tu szczegółów itd, wszystko pięknie... ale niech ktoś mi powie, jak zrobić tak, aby IS200 z 6-man (seria) jechał na niższych obrotach. Nie zależy mi na Vmax, po prostu aby zrobić te biegi dłuższe. Jazda nim jest super bo jak hybrydą, mogę ze startu po pierwszym biegu wrzucić 4 i zaraz potem 6 i jedzie tak samo. No ale na trasie zdało by się żeby ten 6-bieg trochę bardziej pełnił rolę ekonomiczną...

Re: Most IS200

PostNapisane: 5 sty 2019, o 23:49
przez Solik88
Zrobiłem u siebie swap mostu z A02b na B04b z is300. Jesli masz zestaw z półosiami i tym krótkim fragmentem wału napędowego, to wtedy wszystko pasuje p&p. Efekt jest taki ze dyfer b04b jest o 13% dłuzszy, wiec w moim przypadku na 6 biegu i obrotach 3000obr/min mam 117km/h wczesniej bylo 104km/h. Problem jest taki ze w is200 z manulem w modelach produkowanych w latach 99 do 01 źródłem sygnału jest czujnik w skrzyni biegów ( w późniejszych modelach, fabrycznie sygnał pochodzi z ABS) wiec przy zmianie dyfra licznik przekłamuje. Mozna zrobic w tych modelach zmianę źródłowego sygnału ze skrzyni biegów na sygnał z czujnika abs ( 20min roboty). Jednak w moim przypadku to nie zadziałało, nie chcialem wiecej sie z tym bawić i poprostu kupilem mnożnik sygnału ktory sie wpina w przewód z sygnałem do prędkościomierza i pozniej reguluje sie wskazanie prędkości potecjometrem zgodnie ze wskazaniem gps lub poprostu % wzmocnienia, lub w innym przypadku dzielenia sygnału źródłowego.

Re: Most IS200

PostNapisane: 6 sty 2019, o 10:01
przez Dawid0ss
Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr

Re: Most IS200

PostNapisane: 6 sty 2019, o 22:21
przez Solik88
Dawid0ss napisał(a):Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr

Kupilem caly swapik od Rikiego, 1200zl za wszystko, do tego korektor prędkościomierza €49 czyli okolo 200zl. Ale naprawde warto, tym bardziej ze masz turbo u siebie i bedziesz lepiej wykorzystywał mozliwosci silnika. Sam ostatnio dmuchlem wiecej kompresorem i przed zmiana dyfra silnik az sie prosił o dłuższe biegi :jazda:

Re: Most IS200

PostNapisane: 6 sty 2019, o 22:45
przez Dawid0ss
Solik88 napisał(a):
Dawid0ss napisał(a):Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr

Ale naprawde warto, tym bardziej ze masz turbo u siebie i bedziesz lepiej wykorzystywał mozliwosci silnika. Sam ostatnio dmuchlem wiecej kompresorem i przed zmiana dyfra silnik az sie prosił o dłuższe biegi :jazda:

A żebyś wiedział. Teraz w tym aucie brakuje mi tylko 7 biegu.

B04b jest od razu ze szperą ?

Re: Most IS200

PostNapisane: 6 sty 2019, o 23:09
przez Solik88
Dawid0ss napisał(a):
Solik88 napisał(a):
Dawid0ss napisał(a):Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr

Ale naprawde warto, tym bardziej ze masz turbo u siebie i bedziesz lepiej wykorzystywał mozliwosci silnika. Sam ostatnio dmuchlem wiecej kompresorem i przed zmiana dyfra silnik az sie prosił o dłuższe biegi :jazda:

A żebyś wiedział. Teraz w tym aucie brakuje mi tylko 7 biegu.

B04b jest od razu ze szperą ?


Tak, z tego co wiem wszystkie is300 miały szpere. Teraz na 2 biegu mam ponad 100km/h wiec sprint do setki jest troszke szybszy, bo nie trzeba przepinac biegu :zryw: ile teraz masz doładowania? Ja dmucham okolo 0,5bara i z tym dyfrem jest naprawde przyjemnie :ok:

PS. Musze zrobic update w moim temacie, calkiem sporo zrobilem z autem, a moj temat “zarósł krzakami” :gamer:

Re: Most IS200

PostNapisane: 6 sty 2019, o 23:26
przez Dawid0ss
Gyt. Zaraz gadam do Rikiego.

U mnie dalej 0.7 Podaje 340Nm i 248KM

Pzdr

Re: Most IS200

PostNapisane: 6 sty 2019, o 23:34
przez Solik88
No to musowo zmiana dyfra! Nie pozałujesz napewno :ok: