Yarecki pisze:
Maniek_ls400 też miał dobre heble w ls430, ale po regeneracji stwierdził iż to dopiero teraz jest hebel, lepsza reakcja na pedał itd.
Zatem serwis, serwis i jeszcze raz serwis.
Potwierdzam, po regeneracji różnica była bardzo duża, ale heble i tak były kiepskie ze względu na design
Jedno dwa hamowania na zestawie OEM z 200 do 60 i po tarczacha to wynik słabego setupu niestety
. Byłem u dwóch speców od hebli, którzy robili wcześniej lexa i powtarzam ich wypowiedź "Za słabe hamulce do tego auta - będzie krzywiło tarcze".
Co do pomysłów na swap - w MB W221 są tarcze 350mm (występują też 335) - zestaw na przód tarcze + klocki ATE można kupić za 1,2k - hamują naprawdę super. Klocki właśnie wczoraj mi się skończyły po 30kkm co przy moim stylu jazdy uważam za sukces a tarcze nie biją (i to jest super, że nawet przy gwałtownym wytracaniu prędkości, którą podniosłem o +30kmph
tarcze nadal mają się dobrze). Oryginalnie są wentylowane, nawiercane. Jest jeszcze opcja zestawu z AMG, ale wtedy koszta lecą baaardzo ostro do góry - jedna tarcza to 5k, felga minimum 19" itp -cena kompletu tarcz (10k) spowodowała, że nawet nie zgłębiałem tematu.